10 Şubat 2009 Salı

Inglot Alisverisi



İnglot'ta %25 Sevgililer Günü indirimi olduğundan bahsetmiştim, kaçırmak istemediğim için hemen gidiverdim. Hatta itiraf etmem gerekirse yetmedi, tekrar gidicem... Mac ve Nars maddi manevi tüm gücümü aldıklarından beri İnglot'a hiç uğramamıştım, ne büyük hata! Oysa ki çok güzel ürünleri mevcut.

Benim aldıklarım ise orta boy palet, 5li küçük palet, makyaj temizleme mendili, mat tombul dudak kalemi, sevgili Vespanın bloğunda görüp çok beğendiğim 2 far ve 4 gloss...

Mac makyaj temizleme mendillerine o kadar para vermek istemediğim için çoktandır alternatif arıyordum ve sanırım buldum! Üstelik indirimli fiyatı 11.25 ytl. Mat tombul dudak kalemi ise nars velvet dudak kalemine rakip, gül kurusu rengini aldım ama sanırım farklı renklerine de bakıcam :) Nars kalem gerçekten pahalıyken, inglot kalem indirimli 20.25 ytl. Farları zaten Vespacım gayet güzel anlatmıştı, fiyatı da indirimle beraber 8.25 ytlye geliyor. Glosslar ise gerçekten favorilerim arasına girdi!

İnglot Sleeks Cream gloss serisi, Mac'in yakında Türkiye'ye gelecek olan Creamteam koleksiyonundaki glosslara benziyor. Tanesinin aşağı yukarı 45 ytl gibi bir rakam olacağını düşündüğümüz glosslara o parayı vermeyi elbette hiççç düşünmüyordum. İnglot glosslar indirimli 17.25 ytlye ilaç gibi geldi :) Üstelik missler gibi vanilya kokuyor ve içindeki nemlendiriciyle yumuşak tutuyorlar... Hemen 89, 92 ve 94 numaralı renklerini kapıverdim!

İnglot Sleeks Platinum glossları ise sedefli yapılarıyla çok farklılar. Dudağı bayağı olmayan bir parıltıyla kaplamanın yanı sıra tipitip sakız gibi kokuyorlar :) Ve ben indirim bitmeden 17.25 ytl olan bu glosslardan birkaç renk daha almak istiyorummmmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder