12 Şubat 2009 Perşembe

Kahve Goz Makyaji


İşte en sevdiğim kahve makyajım... Bu göz makyajına öyle çok alıştım ki en sıkışık zamanlarımda ben farketmeden fırçam bu renklere dokunmaya başlıyor.

Kısaca: Mac İndianwood paint pot üzerine Nars Fez far sürüp tüm göz kapağıma yaydım. Mat koyu kahve Spiced Chocolate far ile de gölge verdim ve 219 nolu fırçayla alt kirpik dibine aynı rengi geçtim. Göz pınarlarımı Honey Lust farla aydınlatırken, kaşaltıma da her zamanki gibi Vanilla far kullandım. Kirpiklerde ise baz üstüne Plushlash rimel var...
Nars Fez farı geç de olsa keşfettiğim için çok ama çok mutluyum. Ne zaman bu farı sürsem, gözlerimin daha güzel ortaya çıktığını düşünüyorum. Kahve far arayanlara şiddetle öneririm.

Ee tabi böyle bir makyaja da nude dudaklar olurdu di mi? Şu sıralar en sevdiğim nude rujum, hatta tek nude rujum Mac Bare slimshine üstüne Nymphette gloss :) Parıl parıl!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder