2 Şubat 2009 Pazartesi

Lush



Lush aslında benim yeni yeni keşfettiğim bir marka. Daha önce birkaç kere dükkandan içeri girmiş fakat bu kadar güzel ürünler arasında başım dönüp korkmuş ve geri çıkmıştım. ( bazen size olmaz mı böyle? benim hep başıma gelir, bu kadar ürünün altından kalkamazsın gibi gelir ya hani.. ) Fakat bu kez başardım ! Ve tabii ki yine yanımda en iyi arkadaşım canım annem vardı :)

Öncelikle Lush iddialı bir marka çünkü doğal ürünler çıkardığını savunuyor. Valla neresi doğru neresi yanlış bilemem ama ben vuruldum :) Her zaman yaptığım gibi kendimi kaybedip birkaç ürün aldım. Ama mantıklı seçimler yapmaya çalıştım. Tek söyleyebileceğim, sanırım banyo keyfim hiç bu kadar uzamamıştı!

Öncelikle benim cildim yağlıdan karmaya dönük. Sivilceye ve kırmızılığa çok müsait bir cilt, ergenlikten bu yana düzeltmek için canım çıktı ( clinique kullandım ara vermeden son 10 yıldır sanırım !) Ayrıca gözeneklerim inanılmaz büyüktür ve güneş lekelerine de gayet müsaittir cildim. Vücudum ise tam tersine pul pul olur kış mevsiminde, hep nem ister.

Bu yüzden maskelere önem verdim. Gözeneklerim ve lekelerim için umarım işe yarar. Henüz geri dönüş için yeteri kadar kullanmadım ama yakında size bildiririm.
Cilt ürünlerini sayacak olursak: Love lettuce maske, brazened honey maske, mask of magnaminty maske, herbalism temizleyici, tea tree water tonik.
Şu ana kadar love lettuce ve herbalismi deneyebildim, malum üşengeçlik! Ama şimdiden memnun kaldım, hatta eşim bile senin yüzün parladı dedi :)
Diğer ürünlere gelirsek: snow fairy duş jeli, the joy of jelly duş jölesi, lemony flutter tırnak eti kremi, soft coeur masaj sabunu, buffy selülit için peeling sabunu, honey i washed the kids ballı sabun, bademli kahverengi yılbaşı sabunu, 2 tane balistik, potion katı parfüm.
Duş jölelerinin kullanımı biraz zor, ben eldivenin içine koyup anca yaptım. Biraz zor kopuyor, ama kokusu güzel. Tırnak eti kreminden ise Allah razı olsun, çok memnun kaldım ve hep alıcam sanırım. Şu an tırnaklarımın halini ona borçluyum, aksatmadan yapıyorum. Honey i washed the kids sabunu, benim gibi ballı ürün manyakları için birebir :) Ballı ne varsa alabilirimmmm... Ama benim cildimi biraz kuruttu. Balistiklere gelincee, benim küvetim yok. Zaten bu 2 balistik hediye paketinden çıktı ama ben bunları pedikür suyuna ufak ufak katmayı düşünüyorum :)
Ben şimdilik ürünlerimden memnunum, ama aklım hala flying fox duş jelinde. Ahhh nasıl güzel bir kokudur o :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder