10 Şubat 2009 Salı

Nars Jolie Poupee Dupe



Sevgili ventçim Ankara Sephora'da ürün yetersizliği olduğu için Nars Jolie Poupee ikili farı bulamadığını söyleyince önce üzüldüm ama azıcık araştırma yapınca üzülmeye hiçççç gerek olmadığını anladım :) Bizde çareler tükenmez! Jolie Poupee'nin içindeki açık lila renk için Mac parfait amour farı iyi bir alternatif, fakat bende olmadığı için size gösteremiyorum şu an. Daha başka alternatifler de vardır elbet ama benim aklıma gelen bu. Diğer parıltılı mor rengimiz içinse Mac'in Red She Said yılbaşı koleksiyonundaki Outspoken mineral trio farın açık renkli tarafı neredeyse birebir. Hadi diyelim bu trio far limited edition ve siz kaçırdınız, o halde Mac violet pigment veya bende olmayan Mac satellite dreams far her zaman işinizi görür :) Zaten bu 2 örnek Mac'in her zaman varolan ürünleri arasında diye biliyorum. Umarım aşağıdaki foto işinize yarar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder