17 Şubat 2009 Salı

Top 10 MAC Products to Buy Before You Die

Sevgili Marjocum İngilizce blogunda bu listeyi yapmış, ve bence süper bir fikir :) Ama ben doyumsuzun teki olarak duramadım ve listeyi 10 ürüne çıkardım! Bakalım benim ''Ölmeden önce Satın Alınacak 10 Mac ürünü'' listemde neler var?

1) Fırçalar: Ben daha önce makyaj yapmıyormuşum meğer... Makyajda fırçaların önemini Mac sayesinde keşfettim. Olmazsa olmazlarım: 134 pudra fırçası, 224, 217 veya 226 numaralı blend fırçaları,187 fondöten fırçam, 109 allık ve highlight fırçam... Bu fırçaların hepsini ama hepsini çok seviyorum, başka markadan bakmam dahi, o derece...

2) Syrup lipstick! Ne diyebilirim ki ben bu ruja aşığım... Joker rujum.

3) Paint pot (painterly veya blackground) : Farlarımı bu bazlar olmadan asla sürmüyorum, bu sayede gün boyu ne katlanma oluyor ne de silinme... Painterly ten rengi olduğu için kolayıma geliyor, kaşaltı farım hep silindiği için kaşaltıma kadar tüm gözkapağıma sürebiliyorum bu rengi. Blackground ise smokey eye bazı olmanın yanı sıra üstüne sürülen her farı daha da canlı ve belirgin hale getiriyor.

4) Msf ( so ceylon ve petticoat) : Tam bir ışıltı kızıyım. Ve msf'leri sevmeyen kişileri de çok garipsiyorum :) So ceylon bronz, petticoat ise pembe tonlarda... İster aydınlatıcı ister allık olarak kullanın.

5) Select spf15 foundation: Yağlıdan karmaya dönük cildime uyan en iyi föndöten. Çok rahat ediyorum gün içinde, cildimle çok uyum sağlıyor.

6)Prep prime face: Bu cilt bazı, ergenlikten bana hediye kalan büsbüyük gözeneklerim için birebir. Hem fondötene karşı cildimi koruyan bir katman hem de gözeneklerimin görünümlerini azaltıyor.

7) Fix + : Makyaj sabitleyicim, ferahlatıcım, kokusuna bayılıyorum. Hatta dün gece traş olurken yanağını kesen eşime zorla denettirdim, sonuç : ''Sen bana versene onu!'' oldu :)

8) zoomlash mascara : Sürme tekniğini bir Mac muasına sorup öğrenin lütfen. Harikalar yaratabilirsiniz...

9) Fluidline blacktrack : İster tek başına fırçayla sürüyorum ister herhangi bir siyah kalemimi içine dokundurup uyguluyorum. Sert ve işe yaramayan kalemleri geri kazanma projesine hoşgeldiniz!

10 ) Bare slimshine : Benim dudaklarım öyle garip ki, nude ruj sürdüğümde çamur gibi duruyor. Bu ruj tam bana göre. Hem çatır çatır çatlayan dudaklarımda yağ gibi kayıyor hem de benim için kusursuz nude ruj!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder