26 Mart 2009 Perşembe

Deneme Yanilma




Bu gece çoktandır denemek istediğim sample larımı aldım yanıma, girdim banyoya :)

Öncelikle gerçekten nefret ettiğim bir maskeyle başlamam şart: Lush Cosmetic Warrior!

Ahhh Allahım, o nasıl bir sarımsak kokusudur! İnsan kendisinden bu kadar nefret edebilir mi? Tamam, sivilcelerime iyi gelmesi için dayanabilirim, dayanabilirim... Maskeyi yaptım, 10 dakika bekledim ve koşarak banyoya girdim! Bu kokuya nasıl dayanabilir ki bir insan? Bütün bütün sarımsak ezikleri doldu banyonun içine, resmen posa... Bir de temizlemekle uğraştık oldu mu şimdi?? İyi ki sample alma akıllılığını yapmışım. Belki uzun sürede sivilcelere çok iyi geliyor olabilir ama ben bir daha bu maskeyi gördüğümde koşarak uzaklaşmayı düşünüyorum :(

Koku aklıma geldikçe midem kalkıyor...




Çok sevdiğim Lush'ı bir maskeyle sileceğime inanmıyorsunuz değil mi :) Suratımdaki sarımsak kokusundan kurtulduktan sonra, tüm banyoyu muhteşem kokutacak bir duş jeline ihtiyacım vardı! Sanırım The Olive Branch bundan sonra favorilerimden biri olacak... Öncelikle nemlendirmesi çok hoşuma gitti, çünkü banyodan çıktıktan sonra kasım kasım kasılan bir cilt hiç hoşuma gitmiyor doğrusu ... İnanın, duştan sonra vücuduma krem bile sürmedim... Bu yüzden sevgili Caramel der ki : ''Bırakın üzüm yaprağı, taze mandalina suyu, Sicilya zeytini ve bergamut kokuları etrafınızı sarsın ey bloggerlar'' :) Kullanmadan önce sallamayı da unutmayınız pleasee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder