30 Mart 2009 Pazartesi

Garnier 3'u 1 Arada




Geçenlerde Beyu kalemleri aramaya Watsons'a girdiğimde, çoktandır merak ettiğim Garnier 3ü birarada ürünü alıverdim. Son zamanlarda deli gibi maske seven biri olarak kaçıramazdım ya :)

Bu ürünü reklamlardan takip ediyordum ve Mac kökenli bir arkadaşım da tavsiye edince, denemek farz oldu.
Öncelikle bu ürünün 3 görevi var. Temizleyici, peeling ve maske olarak kullanabiliyorsunuz, seçim sizin paşa gönlünüze kalmış! Elinize bir parça alıp köpürtürseniz ve yüzünüzü yıkarsanız, temizleyici görevi görüyor. Yüzünüze bir miktar sürüp parmaklarınızla nazik nazik yuvarlak hareketlerle ovalarsanız içerisindeki mavi granüller sayesinde peeling yerine geçiyor. Son olarak da tüm yüzünüze ince bir tabaka halinde sıvayıp 10 dakika falan bekledikten sonra yıkarsanız maske görevi görüp cildinizi matlaştırıyor.

Gelelim benim izlenimlerime... Söylemem gerekir ki, lütfen benim yaptığım hatayı yapmayın ve elinize ufak ufak alın, hörr diye dökmeyin :) Korkmayın işe yaramaz falan diye, kıvamı gerçekten yoğun. Ben heba ettim valla elimde kalanları. Ben tüm şekillerde denedim ve gayet memnun kaldım. Tabii herkesin cilt tipi kendine tekrar söylüyorum!

Hem 3 farklı göreviyle bana çok pratik geldi, canım ne isterse seçip yapıyorum... Her birisini yapmak için farklı ürün kullanmak istemeyenlere, tembellere, üşenenlere fayda sağlar :) Sanırım birkaç hafta sonra daha detaylı sonucu yazabilirim, ama şimdiden işe yarıyor gibi geliyor. En azından gayet temiz, pür-ü pak oluyorsunuz :) Haa bir de sürünce bende böyle bir ferahlama, bir buzz etkisi yaptı. Ama bunun sebebi sarımsak maskesini aceleyle ve korkuyla temizlemek için kullanmam olabilir :)

Valla ben şimdiden teenage'liğinin baharındaki kız kardeşime ve şirketteki kızlara tavsiye ettim bile... Umarım sizde de işe yarar :) Kullananlar lütfen haber versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder