10 Mart 2009 Salı

Haftanin Hosluklari

*Cumartesi gecesi evimde kitabımı, sigaramı, Angora kırmızı şarabımı ve peynirimi yanıma alıp küçük odada kanepeye yayılıp tek başına keyif yapmak. Sanırım alışkanlık olacak bu!

*Cumartesi gecesi başlayıp pazar gecesine kadar 3 kalın kitabı bitirmenin hazzı...Eski formuma ulaşıyorum yavaş yavaş...

*Twilight (Alacakaranlık) filmi ! Üstüne sevgili vampirimiz Edward, üstüne Robert Pattinson... Bak yine hayal kurmaya başladım :S

*Muse'den Supermassive Black Hole... Arabada son ses açılacak ama! Keyfi böyle :)

*Araba demişken 106.00 Pal Station radyosunu keşfetmem.. Bu da son ses :)

*Vermeyi başardığım 6 kilo! Yaşasın :)

*Yeni Bonus Platinium kredi kartım! Oleyyyyyy :) Evet evet sevgili kocam çıldırmış olmalı!

*Body Shop kirazlı vücut losyonu... Kokusu çok hoş.

*Artık saçım kumral değil, koyu kızılımmmmm ve çok mutluyum :) Beyaz suratıma renk geldi. Fakaatttt... Bence en iyi kuaförlerden biri olan Erdem Kramer kuaför beni bir öptü ki sormayın gitsin, maaşımın 4/1'i :) Maddi manevi göçtüm!

*Doğumgünümm yaklaşıyorrrrrrr :) 23 Mart'a az kaldı ! Bilmeyenlere duyurulur! 26 olucam inanamıyorum, çıtırlıktan kıtırlığa terfi ediyorum artık sanırım...

Yeni bir cep telefonu, yeni bir ipod, yeni bir pırlanta ya da Amerika'da ön satışa sunulan ama Türkiye'ye haziran ayında gelecek olan Twilight dvdsi hiççç kötü olmazdı :) Tamam tamam susstummm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder