21 Mart 2009 Cumartesi

Haftanin Hosluklari



* Yeni gümüş yüzüklerim... Nişanlandığım günden beri sadece alyansımı ve tek taşımı takmışım, herhalde daha sofistike görünmek istemişim, ne bileyim :) Çocukluk işte! Özlemişim taşlı gümüş yüzükleri... 26 oluyorum ya, gençleşme sevdaları bunlar!

* İşte bir gençleşme çabası daha! Fabrika outlet mağazasını bulup aldığım 3 çift Converse ayakkabı :) Siyah uzun, kırmızı kısa, çikolata kahve kısa... Çok güzeller çok... Kocanın aklı çıkıyordu! Neyse ki bu yaşlanma kompleksim yüzünden bu aralar üstüme fazla varmıyor...

*Bu sezon LCW'yi gerçekten beğendim, ucuz fiyata güzel ürünler. Bej uzun hırkam ve yeni kotum LCW'den... Beğendiğim birkaç parça daha var aklımda.

* Ahh doğum günüme çok az kaldı :) Pazartesi 26 olucammmm :S

* Dominos Pizza'dan bıkmadan sıkılmadan 2 yıldır aynı pizzayı yiyorum :) Favorite three (sadece mozzarella peyniri, pepperoni salam, mantar ve mısır ), dublex olacak ( ben kalın hamur sevmem, 2 ince kat arası peynir, ahhhh ) Ve evet hala rejimdeyim, ne varrrrr :)

* Gece dizilerimizi izlerken yediğim tatlım... Diyet dondurma üzerine dondurulmuş vişneeee! Tavsiye ederim :)

* Bu aralar tek kullandığım parfüm: Aqualina Pink Sugar... Delisi oldum diyebilirim.. Her gittiğim yerde şeker şeker kokup insanları delirtmek çok komik :) İnsanın resmen ağzı sulanıyo! Vallahi tanık oldum :) Yiyin beni yiyinnnn :)

* Mac Grand Duo koleksiyonundan allıklarım... Ah çok güzeller onlar :) Yazı akşama geliyoooorrr...

*Sevgili kocanın doğumgünüm için erken hediye ettiği LG dokunmatik cep telefonum! Siz bir haftadır benden haber alamazken ben yeni oyuncağımla oynuyordum dur durak bilmeden :) Müzikler, fotolar, ayarlar, oyy oyyy... Wc'ye bile yanımda götürüp, kocaya elletmiyorum, evet bu kadar aydır anlamadıysanız, ben hırtın tekiyim :)

* Katy Perry'yi keşfettim. Vallahi de billahi de tillahi de şarkının kime ait olduğunu bilmiyordum, benim için arabada radyoda denk gelmeyi sevdiğim bir şarkıydı... Çok neşeleniyorum bu kızı dinlerken.

* Kerastase Bain Chroma Riche pembe ambalajlı şampuanım. Boyalı saçlar için yumuşatıcı etkili. Ben böyle şampuan görmedim... Saç kremi değdirmiyorum bile artık, kii ince saçlar normalde tiftik tiftik olur, ölsen açamazsın! Tarak kayıyor gidiyor saçlarda...

*Lush'tan aldığım maske, temizleyici, peeling, duş jölesi ve duş jelleri samplelarımmm :) Bana eğlence çıktı!

*Bones yeni sezon başladı ya, mutluyum! Lost'un yeni sezon ilk bölümünü kaçırdım, bugün yarın toparlayacağım , panik yok :) Ayrıcaa CSI, NCIS, The Mentalist ve Criminal Minds delisi bir çiftiz biz! Tamam tamam itiraf ediyorum, Dizimax bizim herşeyimiz :)

* Ya Behlül de iyice sürünüyo aşktan, iyi mi ? Çok gülüyoruz kocayla! Bu hafta dananın kuyruğu kopacak desenize...

*Marks&Spencer pijamalarıma ba-yı-lı-yo-rum! Evdeyken üstümde başka bişey göremezsiniz... Yeni pijamamın altı dikey mavi, yeşil, sarı çizgili, üstü ise sade askılı beyaz... Tiril tiril...

* Stephanie Meyer'in yeni çıkan Göçebe / The Host kitabını istiyorum. Bu hafta bir türlü nasip olmadı almak.

*Devrik cümle kurmayı benden çok seven bir insan olamaz! Neden bilmiyorum ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder