29 Mart 2009 Pazar

Haftanin Hosluklari

*Bazen içimden deli gibi kolbastı oynamak geliyor ''finduk, finduk'' diyerekten... Ama nasıl oynanıcağını bilmediğim için vazgeçiyorum :) Hiç iyi değilim sanırım 1 aydır :S

* Stephanie Meyer'in Göçebe adlı kitabı. Benim açımdan bilimkurgumsu aşk hikayesi :) İyi ki okumuşum valla.

*Yasemin Soysal'dan Tek Şişman Beyniniz adlı kitap. Diyetteyim ya :)

*True Blood... Bu dizi hakkında rengimi yeterince belli ettim diye düşünüyorum :)

*DVDcime verdiğim sipariş listesi :) Tam anlamıyla batıcam! Arşiv için alınacaklar: Lost 4 ve 5. sezon, CSI 9 sezon tümü, CSI NY 5 sezon tümü, CSI miami 7 sezon tümü, Harry Potter 5 tane film, Ghost Whisperer 4 sezon sanırım, Criminal Minds bilmem kaç sezon, NCIS bilmem kaç sezon, House MD tüm sezonlar, Gossip Girl sezon 1, True Blood 1. sezon, Little Ashes film, The Mentalist 1. sezon... Liste böyle uzayıp gidiyor :) Batıcam dedim size!

*Moda'daki Koço Balık'ta ailece keyif. Koço'yu gerçekten seviyorum.

*Adidas'ın yeni reklamı hoşuma gidiyor.

*Flormar narçiçeği oje. Bütün haftayı bu renkle geçirdim.

*Nars Manhunt ruj. Annem hiç sevmiyor, ben bayılıyorum :) Eski ergen asiliklerimi hatırlatıyor bu durum...

* Claire's 5li yüzüğüm. Ayrı ayrı takabiliyorum süper.

*Top Shop atletlerde promosyon var. Farklı renklerden 4 tane aldım, çok rahatlar. Bu promosyonu hiç kaçırmamaya çalışıyorum.

*Yeni Top Shop siyah çantam. Çok çok çok güzel...

*Starbucks kırmızı termosum. Hep çantamda artık. Sallana sallana bi hal oldu, gık demedi maşallah.

*Lipton ice tea şeftali. Her zaman her yerde! Sanırım su gibi içiyorum.

*Kellogs K Bar vişneli. Gece atıştırmalığı! Ahh o tarçın kokusu yok mu?!

* Garnier 3ü birarada temizleyici, peeling, maske. Yazısı 1-2 güne burada.

*Benim o diye bir bisküvi var ya, ahhh beni benden alıyor... Ama yemiyorummmm, inat ettim...

*Criminal Minds'tan Derek Morgan ve Dr. Spencer Reid hastasıyım.

*Doğumgünümde pek sevgili nikah şahitlerimizden gelen kristal 7 fillerimize bayıldım :) Çoktandır almak istiyordum eve, nasip bu zamanaymış. Bide bidee Bedişim zevkine hayranım tatlım :) Muckkk

*Doğumgünü pastam! Motta'dan Brownili... Ahhh şeker girmeyen bünyeye nasıl iyi geldi, anlatamam...

*Her zaman favorilerimden olacak. Kitchenette :) Özellikle Astoria'dakini tercih ediyorum. Roka salatası yanında fesleğenli ayran muhteşemmm. Bidee soğanlı ekmek, mmmmm....

*Kocaman site bahçemizde çiçek açan beyaz papatyalarımız.. Ne kadar güzeller, anlatamam.

*Güneşi öyle özlemişim ki... Sanki içime işliyor sıcaklık.

*The Mentalist'te Simon Baker harikalar yaratıyor :) Adam gözleriyle oynuyor resmen.

Bu haftayı o kadar da ilginç geçirmemişim ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder