7 Mart 2009 Cumartesi

Harvey Nichols Indirim


Harvey Nichols'taki %30 indirimi keşfettiğimden beri beni bekliyor bu yazı... Ki bu 1.5 hafta önceye falan tekabül ediyor sanırım!? Bu haftanın benim için GARİP geçtiğini söyleyebilirim, robot gibiydim. Hissiz, tepkisiz, işini yapıp eve gelen, sevdikleriyle yemeklere giden ama fazla duyguya sahip olmayan bir robot... Neyse ki hafta sonu geldi de kendime geldim biraz... Geçen haftanın her gecesini, yeni keşfettiğim Twilight filminin aşk dolu sahnelerine ve konuşmalarına sığınarak geçirdiğim için kendimi çok daha iyi hissediyorum :) Evet, bu filmi her allahın günü seyredecek kadar rahatsızım! Ve gerçekten! 7 gün boyunca seyrettim, arada bir herkese lazım romanssssss :) Kocamı hayal ürünü bir vampirle aldatmam GARİP değil de nedir :)

Hayır hayır oturup filmi övmeye niyetim yok burada, ben sevdim ve kaptırıp gittim ya, o bana yeter! En azından lütfen film müziklerini dinleyin olur mu? Bir haftadır son ses Muse- Supermassive Black Hole dinliyorum, nasıl kendime geldiğimi anladınız mı? :)

Tamam bu kadar uyuşukluk yeter!
Bir süredir sadece Nars ekliyorum sanırım, yeni Mac koleksiyonu gelsin şenlenir etraf... Ama şu ara favorimiz tabii ki Nars. Bu indirimi duyduktan sonra da zaten beni kimse tutamazdı, uzun zamandır aklımda olan herşeyi aldım sanırım.

Renkler daha iyi anlaşılsın diye flaşlı-flaşsız olarak koyuyorum aynı fotoyu, üstelik kargaşa olmasın diye ürün isimlerini de yazmadım. Umarım yardımcı olurum.

Bu arada C-bellcimle baya ortak ürünümüz olmuş, gözlerime inanamadım :) Tabi ben kendimi toplayıp bu yazıyı yazana kadar, C-bell yakmış ortalığı...

Üst sıra: Cheyenne, Habanera, İceland ve Kalahari duo farlar, Manhunt kırmızı ruj, Mitzi ruj, Capucine turuncu lip laquer, şeffaf simli Galactica lip laquer.

Orta sıra: Sin, Luster, Penny Lane ve Nico allık, Decameron bakır kahve krem far

Alt sıra : Female trouble, altın simli Moon Fleet, Chihuahua glosslar, bir deee Turkish delight ve Sayanora ikili gloss.




Seçimlerimle gerçekten gurur duyuyorum diyebilirim :) Denedikçe hepsini çok daha çok seviyorum. Yakında makyaj fotoları çekip koymaya başlarım, merak etmeyin, hele şu bezginliğimi tamamen atayım üzerimden :)

Unutmadan bunların yanı sıra annemin hediyesi olan Nars cilt bakımı ürünlerim de var. Yüzümdeki kahve güneş lekeleri için lightening krem, Essential vitamin serum ve Mud mask adı üstünde çamur maskesi :) Ne yazık ki henüz kıyıp da bu ürünlerin paketlerini açmadım. 2 haftaya kadar başlamayı planlıyorum.

Bi de bi deee, bugün ev için haftalık gıda alışverişim sırasında kendimi mutlu etmek için, Max Factor'ün çok övdüğüm yeni rimelinin kahve rengini aldım :) Vee tabii ki kendimi sandalyeden kaldırmadığım için henüz denemedim bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder