12 Mart 2009 Perşembe

Mac Hello Kitty Koleksiyonu


Kız kardeşimle beraber haftalık diyetisyen randevumuza gitmeden önce Taksim Mac'e uğradım ben de... Bu haftasonu boş zamanım olmadığı için ilk defa Ebvatam ve Marjoyla keşfedemeyeceğim Hello Kitty koleksiyonuna bir göz gezdireyim dedim. Siz bana bakmayın, Hello Kitty henüz satışa sunulmadı, kasa bile okumuyor :)

İşte benim yeni koleksiyon ganimetlerim! Tippy ve Fun&games allık, Pretty Baby beauty powder, Popster ve Pink Fish TLC ve Nice Kitty lipgloss :)

Hello Kitty allıkların yapısını anlatmaya hiç gerek yok, zaten yeterince biliniyor. Ben aslında Fun&Games'i alırken çok tereddüt ettim, Enough Said'e benziyor mu diye... Gördüğünüz gibi alakası yokmuş, Style ise çok daha parlak kaldı. Nars Luster ise daha koyu... 


Gelelim dudaklara! Deli gibi kuru ve çatlak dudaklara sahip olduğum için her türlü dudak menlendiricisini denemem şart desem yalan olmaz :) Bu TLC'lerin yapısı ve kokusu zaten beni benden alıyordu, renkleri de gayet güzel olunca dayanamadım :) Haa bir de bu koleksiyondan her ne kadar lipgloss almıcaktıysam da dayanamayıp bir tanecik hatıra alıverdim. Bence Nice Kitty renk vermesi açısından en akıllıca seçimdi, pırıltıları da çok hoş gerçekten!

Sizin seçimleri de merakla bekliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder