29 Nisan 2009 Çarşamba

Benim Ataturk'um


İzmirli bir aileyiz biz. Atatürk sevgisi küçükken sokuldu içimize. Annemler çalıştığı için 10 sene bana bakan babaannem sağolsun, ben de bu sevgiden nasibimi aldım. Bizim evde Atatürk tabu olmadı hiçbir zaman, askeri ve insani yönleri hiç ayrılmadı. Her ne kadar muhteşem bir asker olsa da, senin benim gibi o da normal bir insandı di mi? Hatta ben Ata'mı sigara içerken, elinde rakı kadehi, manevi kızıyla dolaşırken, birlikte olduğu kadınlarla daha da çok sevdim... O kadar kötü ve zor zamanlardan geçmiş ki bu adam, herşey hakkıdır... İçerse içsin, severse sevsin helal olsun! Size ne ??

Bu adam bir önderdi, bu adam bir ülkeyi kurtardı, yeniden inşaa etti, bu adam ışık saçıyordu, bu adam yakışıklıydı hem de çok yakışıklıydı, bu adam medeniydi, bu adam karizmatikti, bu adam kültürlüydü, bu adam zekiydi, bu adam çok güzel adamdı... Hem de çok güzel...

İşte bu yüzden, ne zaman bir fotoğrafına baksam bu adam beni benden alır, istisnasız ağlatır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder