16 Nisan 2009 Perşembe

En Sonunda Mac Sugarsweet


Bendeniz hayattan bu kadar bıkmışken, Sugarsweet koleksiyonunu gözüm hiç görmedi ne yalan söyliyim. Zaten uzun zamandır ilk defa bizim kızlarla buluşup seçemediğim ilk koleksiyon oldu sanırım :) Anca fırsatını bulup dün annecimle gidebildim ve buyrun benim seçtiklerim...


Aquavert- Brill far
Viva Glam VI SE -Big Bow - Lollipop Loving
Aquavert far zaten aklımda olan bir fardı, paletimde bu renk bir far olmadığı için gönül rahatlığıyla aldım. Brill far ise Murat mua'nın kahverengi gözlerimde denediği ve gerçekten güzel duran bir seçenek oldu. Tamamen tesadüf eseri yani :) Ama beğenenler için kötü haber, sanırım Mac bu farı line dan çıkarmış ve Taksim Mac'te de kalmadı... Sorry :)

Viva Glam yeni ruju heyecanla bekliyordum, valla beklediğime de değdi doğrusu... Tam benlik sade, günlük bir ruj. Hani ben Syrup'a aşığım ya, çok çok benziyor yeni Viva Glam Syrup'a. Geldik meşhur Big Bow'a :) Haftalarca dayandım, inat ettim, almıcam bu ruju dedim dedim... Dayanamadım :) Baktım herkes o kadar bayıldı ki, ben de yaz aylarında kullanmak için ekleyiverdim torbaya... Evet iradesizim :S Ve Lollipop Loving, zaten banko bir rujdu benim için. Hafif, yanar döner ışıltı... Süper... Bir de Engraved kalem almistim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder