18 Nisan 2009 Cumartesi

Haftanin Hosluklari

* Pussycat Dolls'ten Jai Ho... Arabada son ses lütfen :) Esinlenme o kadar güzel ki, bana tekrar Mozart dinletmeye başlattı, klasik müziği özlediğimi farkettim. Haa aklıma geldi, mesela ben hep hayal kurardım ( ve hala kuruyorum...) birgün hamile kalırsam klasik müzik dinlicektim karnımı okşaya okşaya, böyle hepsini özümsemeye çalışçaktım falan :) Hayale bak ya... Evet iflah olmaz derecede duygusalım, neee varrr :S

*Britney Spears'tan nefret ederim ama Circus güzel ya...
*Polat da evlenip cümle aleme gay olmadığını duyurdu ya, helal olsun ahahahahah
* Yalnız Behlül de çok hülyalı hülyalı bakmaya başladı, çok fena çokkkkk :) Ay bi de ağladı garibimmm, canımm yaa... Güzel sahneydi yalnızzz....
*Ebvatamın bu yazısından beri Garou dinliyorum bir de :) Unuttuklarını hatırlamak ne güzel geliyor insana... Muck!
*En sonunda pes ettim ve eve yardımcı aldım ilk defa :) Muhtemelen artık iki haftada bir gelecek. Sevgili koca isyan bayrağını açmıştı napıyım :) Ama ev çiçek oldu beeee çiçekkkk! Şimdi ödüm kopuyor ev dağılacak diye...
*Canım annemle İstiklal'de gezinti... Kadınlar Kahvesi'nde kahve falı :) Ohhh sefamız olsun!

*Toplamda Şubat ayından beri 7 kg verdim... Ey yarabbim sen şu kulunun yüzüne gül :) Pizzaları saymıyoruz ulemmmm, gebertirim haa...

*Cuma gecesi annemler ve nikah şahitlerimizle önce Maltepe Poyraz'da balık sonra Ortaköy Patika'da sabaha kadar Soner Olgun :) Sabah 5:30'da yatıp cumartesi 13:30'da kalktım ohhhh... Tabii babadan da kopardık cumartesi çalışmama iznini :)

*Stradivarius'tan aldığım mavi kelebekli elbisem, siyah mus çorap ve siyah topuklu önü fiyonklu cici kız ayakkabım süper oldular!
*Fön çektirmeyi özlemişim. Evlenmeden önce hergün fönlü gezen ben, evlendikten sonra toplam 4 kere fön çektirmişim :S Ne paspalım yaaa...
*Müjdemi isterim :) Haziran itibariyle işten ayrılıyorum! Ev karısı olucam inşallah, çok mutluyum :))) Hayatımdaki en büyük hayalim olan bebek için inşallah küçük bir tedavi görücem Allah izin verirse... Kendimi yormamam, sürekli doktor kontrolünde olmam ve evde sürekli dinlenmem gerekeceğinden patron babaya isyan bayrağını açtım ve zafer benim oldu :) İzlenecek 10larca film, yapılacak 100'lerce yemek tarifi ve çekilecek bir sürü makyaj fotosu var blogdaşlarım :)

Lütfen ama lütfen dualarınızı eksik etmeyin benden olur mu :) İnşallah güzel günler bekliyor beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder