11 Mayıs 2009 Pazartesi

Arzu Nesneleri


Hali hazırda 3 parfümüm mevcut: Coco Mademoiselle, Miracle Forever ve Covet Pure Bloom... Ki bir sonraki yazımda onlardan bahsedicem... Ama elimdekiler azalıp, bir de indirim bulursam birkaç ay sonra mutlaka bu güzelliklerden almak istiyorum... İstiyorum istiyorum istiyorummmm :))

Öncelikle söylemem gerek ki, Sarah Jessica Parker gerçekten başarılı bir iş kadını! Yaptığı tüm işler gerçekten büyük başarı elde etti. Öyle ki ben bu kadının tüm kokularını gerçekten sevdim... Özellikle yeni aldığım Covet Pure Bloom'un yanı sıra Covet, Lovely ve Endless çok hoşuma gitti.



Kız kardeşim sayesinde keşfettiğim Aqualina Pink Sugar... Herkesin sevmeyeceği ve özellikle herkesin taşıyamayacağı bir koku. Öyle şekerli bir koku ki, fazla terleyen bir insan bence hakkıyla taşıyamaz bu kokuyu. Terleyen bir insanda bu kokunun ne hale gelebileceğini düşünmek bile istemiyorum... Böyle düşünmemin sebebi, ben terlemem :) Aslında sağlıksız bir olay tabii, keşke toksinlerimi atabilsem ama ben kolay kolay terlemem maalesef. En azından ne yaparsam yapayım kokmuyorum :)) Ne diyordumm, evet ben bu kokuya bayılıyorumm. Ama son zamanlarda hiçbir Sevil'de bulamadım...

 Geçen hafta sonu ilk defa Harvey Nichols'ta kokladım Vera Wang Princess parfümünü.. Tatlı, şekerli ve çiçek kokularına karşı zaafım olduğu için hemen dikkatimi çekti. Neyse ki birkaç tane testerını verdiler de bir süre idare edicem :)

Yine geçen hafta sonu Harvey Nichols'ta rastladım ilk defa FlowerBomb parfümüne. Mağazadan çıktıktan sonra bileğimi kaç kere kokladığımı bilemiyorum, gerçekten çok başarılı bir koku...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder