2 Mayıs 2009 Cumartesi

Body Shop Meltemi Carpti Beni


Anneler Günü yaklaşıyor ve tabii ki indirimler de çoktan başladı. Ben bir süredir kendimi durdurmaya çalışıyordum birşey almayayım diye, ama kadın mantığı mıdır nedir kardeşimmm, indirimde alışveriş yapmak karlı değil miiiii :))) Ben karar veremiyorum bu sorunun cevabına :))

İndirim ve kampanyalar başlar da Caramel ve kokoş annesi durur mu? Levent'teki doktor randevumuzdan çıktık, attık kendimizi Kanyon'a, öldük öldükk :)

Önceden söyliyeyim Body Shop gerçekten güzel uygulama yapmış Anneler Günü için. Birkaç parçadan oluşan kofreler etiket fiyatı üzerinden %30 indirimli! Mesela yukarıdaki çilekli set 54.90 TL yerine 38.43 TL :) Valla çoktandır çileklilerde gözüm vardı, bu indirim çok iyi geldi bana. Sabun ve duş jeli de gerçek boyut! 5 parçaya gerçekten iyi fiyat...


Hatırlarsınız yeni çıktığı vakit kirazlı vücut losyonu almıştım, bir de yanına böyle set yaptım tam oldu :) Bu set 39.90 TL yerine 27.93 TL. Artık aylarca kokulu kokulu gezerim, size de Seda Sayan misali kokulu kokulu öpüüücükler yollarım :)


Her ne kadar kendisi bana kızacak olsa da sevgili kocayı da düşündük ve traş bakım seti aldık, ama onun fotosuyla uğraşmadım valla :) Yıkama jeli, traş kremi, rahatlatıcı ve bir de koruyucu 4 parça ürün 38.43 YTL.
Yukarıdaki güzel mi güzel çantamız ise Body Shop'un bize hediyesi... Her 9o TL alışverişe bir tane veriyorlar. İçerisinde çilekli body butter, e vitaminli nemlendirici yüz kremi, masaj yağı ve lipgloss ürünlerinin küçük boyu var. Çantayı çok beğendik annemle, zaten kendisi de 90 TL'yi aştığı için kaptık gitti :)

Tabii bu kadarla da kalmadık, Chakra, Nars ve Laura Mercier'den de nasibimizi aldık :) Arkası yarın efenimmm :) Ama çok güzel ciciler aldım, bayılacaksınız :)
Alışveriş bitti, para bitti, biz de bittik, House Cafe'ye attık kendimizi! Ben daha önce hiç denememiştim, kuskus ne kadar güzelmiş yahu... Tadına doyamadım, özel mantarı, parmesan, karamelize soğanlar ve ıspanakla bu kadar güzel kombin yapılır mı ?? Denemeyenler sakın okuyup da burun kıvırmasın, hepsinin birleşimi gerçekten lezzetli! Ben evde denemeyi düşünüyorum.
Karnımızı doyurduktan sonra da havuçlu kek ve naneli limonata :)) Ohh iyi keyif yapmışız bugün :)
Not: Foto makinemiz hala arkadaşımızda... Dayanamayıp aldıklarımı size göstermek için aceleyle cep telefonumun kamerasını kullandım, idare ediverin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder