8 Mayıs 2009 Cuma

Harvey'de % 50 Indirim Devam


Harvey Nichols indirimiyle ilgili yazımda umarım bir süre oraya yolum düşmez demiştim ama bunu dedikten 2 gün sonra ne yazık ki yine oradaydım :)) Umarım indirimden en son aldıklarım bunlar olacak! En azından şimdi kredi kartlarım kapalı :)

Shiseido 50+ korumalı yüz ve vücut korumayı çoktandır almak istiyordum. Annem senelerdir vücuduna bundan başka bir ürün kullanmadığı için de referansım gayet iyiydi! Yalnız tek endişem, yüzümdeki kahverengi güneş lekelerinden öyle çok bıktım ki gidip 30 koruma yerine 50+ aldım... Acaba bu sefer de hiç bronzlaşmaz da bembeyaz mı kalırım diye karalar bağlamaktayım :) Yine de gayet memnunum, hem size bahsettiğim Sevil kampanyası baya işe yaradı. 2 büyük boy parfüm ve büyük boy after shave aldığımda 80 liralık bu ürün bedavaya geldi, üstüne de para puan kaldı Sevil kartımda...


Laura Mercier'lere gelince... Loose Setting Powder çok merak ettiğim bir üründü, hazır indirimdeyken bakmasaydım çatlardım herhalde. Ben Beige rengini aldım, transparan veya bronz olana hiç bakmadım. Zaten denemek için elime sürdüğüm anda kararımı vermiştim, yapısı öyle hafif ki... Fondöten üzerine daha güzel yakışacak bir pudra düşünemiyorum. Üstelik oil-free olduğu için tam benim yağlı cildime göre. Denemesi için ısrar ettiğim en yakın dostlarımdan Bedişçiğim bile bu pudraya dakikasında vuruldu ve Harvey'nin yolunu tuttu :) Ama gramajı çok çok fazla, tam 29 gram...
Gelelim Secret Brightening Powder'a.. Cildim yağlı olduğu için göz altı kapatıcımı sabitleyememe sorunu yaşadığımdan bu ürüne atladım diyebilirim. Yapısı çok hafif ve ışıldıyor, tam bir aydınlatıcı... Ben beyaz olanı aldım, bir de kemik rengi vardı.
En son ürün ise Champagne renkli Lip Glace. Daha önce hiç denememiştim Laura Mercier glosslarından, indirimde bir tanecik alayım istedim. Çok da güzelmiş ben baya beğendim. Nefret ettiğim yapış yapışlık söz konusu değil, gayet ışıltılı. Fiyat miyat yok artık, geçen yazıdan sonra aile katliamı çıkacaktı mazallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder