4 Mayıs 2009 Pazartesi

Oh la la! Creme Brule



Hafta sonu ganimetlerimiz bitmedi :) Ben size dedim, gün bitti, para bitti, biz de bittik diye :)) Çok merak ettiğim Laura Mercier renkli nemlendiriciye bakarken bu muhteşem güzellikleri gördüm stantta! Zaten şekerli kokulara feci zaafım var, bu indirimde son kalan creme brule leri annecimle tükettik valla. Fotoda gördüğünüz üzere vücut kremi, peelingi ve el kremini takım yaptım, pişman değilimmmm :) Ben gerçekten çeşit çeşit kokulu vücut ürünlerine hastalık derecesinde bağlıyım...

Bir kere bu nasıl güzel bir kokudur... Harvey'de ayrıca hindiztancevizli ve limonlu çeşitleri de kalmıştı ama bir yerde de dur demek lazım bünyeye di mi :) Üstelik hindistancevizli ve limonluyu tenimde denedim ama çok çok kalmadılar benim tenimde, gösteremediler kendilerini. Hazır Sephora'dan zamanında aldığım creme brule losyonu yeni bitirmişken indirim fırsatı çok mutlu etti beni. Bu serilerin bir de küvet için olan çeşitleri var, yanında tahta bal kaşığıyla satılıyor. Neyse ki bizim duşumuz var da onlara da sarkıntılık etmedim...

Söylemeliyim ki bu ürünler gerçekten pahalı... Haa markadır, kalitedir, kokuları bizi bizden alır amaa bir insan evladı % 50 indirim olmadığı sürece nasıl versin bu kadar parayı bu devirde? Hatta indirimli hali bile pahalı :)) Tabii bunun sebebi kocaman ürünler olmaları. Şaka yapmıyorum, tam miktarlarını söyleyince dersiniz ki bu kız baya bir kasar da hırs yapar ise seneye anca bitirir bu ürünleri :)

Tam 300 grlık vücut kremi 126 TL'den 63 TL'ye inmiş. Yine 300 gramlık peelingi yanında çok cici hediye küreğiyle 106 TL yerine 53 TL, 50 gramlık el kremi ise 38 TL yerine 19 TL'ye gelmiş. Miktarlar gerçekten fazla, değil mi ??

Not: Bu fiyatları bilginiz olsun diye buraya yazıyorum yazıyorumm, sonra sevgili koca beni nokta atışıyla avlıyor valla :) Halimi düşünün... Herşey siz blogger kardeşlerim için :)

Bu arada mailime şu dakikada gelen bir habere göreee, Sevil'de 14 Mayıs'a kadar yapılacak nakit ve tek çekim her 100 TLlik alışverişe ekstra 100 sevil para veriliyormuş! Allahımm sen bana parfümm al parfüm all diyorsunnnn :) Aldım ben mesajı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder