20 Kasım 2009 Cuma

Body Shop Kandilim


Şu güzelliğe bakar misiniz! Birçok kişinin aksine evde kokudan rahatsiz olmam ben. Canim annem Body Shop kandillere pek düşkündü, evlenince ben de bu geleneği sürdürdüm. Sevgili koca, evde tütsü yaktirmadiği ve oda kokusu sıktırmadiği için ben de bu yolu seçtim :) Bu kandil hem çok şık duruyor hem de içerisinde aromatik yağlar su ile kariştirilip yakiliyor. Bu sayede İkea'dan bir hevesle aldiğim ve 2 yildir bekleyen koca bir paket küçük çilekli mumlarimi da tüketmiş oluyorum :)


 Body Shop'ta güzel bir indirim yakaladiğiniz anda bu ev kokusu yağlari çok ucuza geliyor, ben indirimleri takip edip %50 indirimde toptan almiştim. Caniniz hangi kokuyu isterse, kandilimize su koyuyoruz içine de birkaç damla yağ damlattik mi ohhh... Bizim ev şu siralar White Musk kokuyor :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder