13 Kasım 2009 Cuma

Haftanin Hosluklari

* Dizimax canlandi! Yeni sezonlar başladi, soğuk havada akşam yemeği sonrasi kanapede dizi izlemek gibisi yok..

* Yilin en sevdiğim zamani geldi bile :)) Yaşasin yeni yil hazirliklari! Yaşasin yeni yil indirimleri, kofreleri :))) Kendine gel Caramel!

*Starbucks'ta Toffee Nut zamani :) İçebildiğim kadar içmeliyim, yilda 1 kere olmasi ne kötü :(

* Yeni koşu bandim, oleyyyy! Küçücük evimizin mutfağinda ( çünkü ancak oraya siğdi!) artik Voit Walker M koşu bandimiz var.. Koşu bandinin yaninda masaj kemerimiz varrr, dumbilimiz varr, twisterimiz bile varrr :) Hatta küçük odada twist&shape, pilates topu, pilates lastiği, bir sürü egzersiz dvdsi ve mekik çekme aletimiz bile var! Yuhunuz sanirim :) Aman tanrim, ev tam teşkilatli spor salonu olmuş! Bundan sonra da spor yapma, sevgili kocan seni doğrasin Caramel :/

*Gördüğünüz üzere, fit kadinlarin yaninda spor salonuna gitmeyi sevmeyen benim gibi kadinlar için bizim evde üyelik alabilirim haha :) Rakamda anlaşiriz, ev bitki çayi dolu, keyif ve dedikodu da cabasi!

* Ya benzin ne kadar pahali :( İnsan kendi cebinden verince böyle oluyormuş meğer ühü!

* Bir sürü ürün bitirdim, keyfime diyecek yok..

* Cilt bakim serim bitmek üzere, Dermalogica'ya merak sardim. Küçük boylarini deneyip kararimi vericem.

* Şu ara cildime çok özen gösteriyorum çünkü soğuk hava beni fena vurdu. Suratim pul pul döküldü resmen, ama toparladim. Şöyle iyi bir marka nem maskesi önersenize bana...

*Ayin parfümü olarak Missoni Acqua. Tüm ay bunu sürdüm, bayiliyorum. Ve evet tabii ki yedeği var :) Adim yedekçi Caramel'e çikacak bu gidişle!

* New Moon geliyor!

*1.5 aydir Loreal Voluminous Blackest Black kullaniyorum. Çok memnunum.

*Kiş geldi, benim dudak eziyetim başladi. Elimde sürekli lipstick. Lip balm ordusu var evde..

* Sarelle findik ezmesi diyorum.. Kocam kendine aldi diyorum.. Dayanamadim, yaptim bir eşeklik diyorum.. Kocacim eve almayalim lütfen diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder