12 Kasım 2009 Perşembe

Sephora by OPİ - Metro Chic


Buyrun size NY ganimetlerinden biri! Bu ojeyi ne zamandir bloglar ve youtube sayesinde görüp istemekteydim. Oraya gidince ilk yaptiğim şey bir Sephora bulup oje standina kök salmak oldu :)

Tirnaklarim için özür dilerim, foto çekmeden bir önceki gün bordo sürmüştüm, tam çikmadi meret. Siz rengi görün yeter :))

Ben bayildim bu renge! Türkiye'ye döndüğümden beri de sürekli bunu sürüyorum. Bu seriden 3 oje daha aldim. Sürünce eklerim onlari da..

Ah unutmadan, 3 kat var burada! 2 katta anca kendini topluyor oje, 3 kat süper.. Kurumasi güzel, o yüzden 3 katla uğraşabiliyorum.. Komik yani, oje çikmaya başlayinca soyulmuyor bende.. Rengi açiliyor :)) Diyelim 2 gün geçti , 3 kat değil de 2 kat sürmüş gibi duruyorum. Değişik geldi bana :)

Not: Yorumlar gelmeye başladi, tabi daha da bilgi verelim :) Bu renk gri-mor gibi.. Bir de Türkiye'ye gelmedi henüz bu seri diye biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder