9 Ocak 2010 Cumartesi

2009 Favori Urunler


Herkes yapar ben yapmaz miyim :)

Volcanic Ash peeling: Gördüğünüz üzere çok sevdiğim bir ürün, yakinda bitecek. Bana çok iyi geldi, banyoda yaptiktan sonra cildim pamuk gibi oluyor. Neyse ki stoklamiştim Limited olduğu için. Sanirim 3 yedeğim falan var :D ( Evet manyağim!)

Estee Lauder killi tonik: Clinique tonikler gibi yakmiyor, hafif bir tonik. Kil tortusu en altta birikiyor, kullanmadan önce çalkalayarak kullaniyorsunuz. Ben özellikle kokusuna hastayim, benim için çok değişik geliyor, ne koktuğunu anlatamiyorum :)

Dermalogica Skin hydrating mask: Kiş aylarinda çok kuruyor cildim, karma cilt olmasina rağmen pul pul dökülmeler var. Bu maske hem rahatlatti hem de kurumalari engelledi.

Laura Mercier Creme Brule el kremi: Kokusu zaten insani bitiriyor! Nemlendirmesi ve yağli his birakmamasi çok güzel.

L'occitane bademli vücut kremi: Ben daha kaç sefer anlatayim ki bu kreme olan sevgimi :) Kiş aylarim için vazgeçilmezim, yazin ağir kaçiyor.

Mac Naked Honey Skin Salve: Naked Honey koleksiyonundan aldiğim tek şey. 1 tane daha yedeğim var :) Ne yapayim dudaklarim çok kuruyor benim.. Gayet memnunum, kokusunu da seviyorum.


Nars Portofino Multiple stick: Çok pratik, at çantaya firça fln arama..

NYX Tea Rose ruj: Ben bu rujun rengini çok sevdim. Zaten nette gördüğüm swatchlarda da ilk anda vurulmuştum. Biraz fazla krem gibi o kadar, hemen kayiyor dudaklarim, nasil anlatayim :)

Mac Select Moisture Cover concealer: Üçgen tüp olanini kullaniyordum,bitince değiştirdim. Firçali daha pratik geldi. Şu aralar gece çok geç yatiyorum keyfim için, morluklar oluşmaya başladi :/ Gayet yeterli geliyor bana bu ürün.

Loreal Voluminous rimel: Türkiye'de değil de New York'ta keşfettim ben bunu, komik.. Benim aldiğim 5x Blackest Black. Burda 4x vardi sanirim, ocakta gelicekti 5xler bildiğim kadariyla.. Bu benim şu ana kadar denediğim en güzel rimel!O kadar memnunum ki.. Yedek almiştim ama annem kapti :) Şimdi dua ediyorum Türkiye'den bulayim diye.

Guerlain Brunettes bronzer: 2 numara en uygun benim cildim için. Ben memnunum, sağlikli bir renk veriyor. Üstelik ambalaji çok şik yahu :)

Loreal Glam Shine Blush 155 no Plum Blush: Kahve kizil saçlarima yakişiyor bu gloss. Üstelik bu glosslarin kokusuna ba-yi-li-yo-rum. Carrefour %50 indiriminden kapmiştim :)

Burt's Bees Honey Lip balm: NY ganimeti. Orta karar bir lip balm işte..Kokusunu seviyorum.

Mac Grand Entrance far: Yeni Starflash farlarindan biriydi. Piriltisi, çok çok abartili olmamasi hoşuma gidiyor. Göz pinarlarimda başka bir far kullanmadim kaç zamandir. Kendisine bayiliyorum..

Urban Decay 24/7 Rockstar kalem: Bir NY ganimeti daha. Ben bu kalemlere aşik oldum diyeyim anlayin! Kaliciliği, yumuşakliği gerçekten harika. Rengi de mor-bordo gibi sanki, gözlerime yakiştiriyorum.

Neutrogena Nourishing eyeliner Spiced Chocolate rengi: NY'tan döndüğümden beri en çok kullandiğim ürün! Ben bile şaşirdim kendime, ahim şahim da değil bildiğin Neutrogena kalem. Ödüm kopuyor bitecek diye, insan bir tane daha alir dimi oralarda? İlk defa almamişim. Benim gözümde gayet kalici, asansörlü olduğu için kullanişli ve rengi yukaridaki Rockstar kalem gibi bordomsu ama tatli bir kahve. Kendinden dağitma aplikatörü de var arkasinda.


Tresemme Heat Tamer Spray: Türkiye'ye gelsin!NY'ta birkaç ürün aldim bu markadan, iyi ki de almişim. Ucuz ve güzel.. Maşa veya düzleştiriciden önce sürüyorum, kokusu ve yumuşacik yapmasi da hoşuma gidiyor.

Missoni Acqua parfüm: Ferah ferah bana iyi geldi bu parfüm. Gayet ucuza almiştim üstelik :D

Kerastase Nutrisculpt serum: Saç uçlarimdaki feci kiriklara karşi almiştim, gayet güzel bir ürün. Yumuşacik yapiyor, ince telli saçlarimin uçlari karişmaktan kurtuluyor böylece.

Mavala Tirnak Beyazlatici: Bu ürünü Kozmosim tanitmişti. Deneyince ben de çok beğendim. Üstüne sürülen ojelere güzel bir alt katman oluşturuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder