5 Şubat 2010 Cuma

Caramel Hakkında 7 Şey

Efenim 2 güzel melek tarafindan MİMlenmiştim, konu da kendini anlatmak olunca keyifle anlatayim =)

1) Çok ama çok dağınığım! Tam aksine eşim öyle düzenli bir insan ki, ancak evde dengeleniyoruz =) Yoksa kesin evi pok götürürdü heralde =))

2) Çok küfürbazim..Biliyorum kadinlara küfür yakişmaz, hanımefendiler kotu sozler soylemez amaaa küfürbazim işte ne yapabilirim =)) Üstelik bundan feci zevk aliyorum hahaha

3) 7 yaşindan beri pasta, kekin içindekiler dişinda bunyeme yumurta girmedi. Yiyemiyorum, nefret ediyorum, vucudum kaldirmiyor.

4) Çok pimpirikliyim ve herşeyi önceden planlamaya bayiliyorum. Uzun uzun araştirma yaparim, herşeyi öğrenir ondan sonra rahata ererim =)

5) Hiç para biriktiremiyorum =)) Evet sanirim alişveriş hastaliğim var poffff =/

6) Arabami çok seviyorum, onsuz olamam gibi geliyor hep =) Araba sürmek benim için bir terapi, öyle keyif aliyorum ki.. Üstelik sanirim erkek gibi sürüyorum eheheheh

7) Tatli dendi mi akan sular duruyor! İnanılmaz mutsuz, aksi ve enerjisiz bir insanım ben vucuduma şeker girmediğinde =/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder