2 Mart 2010 Salı

Çantalariniz Düzenlensin


 El emeği ürünlere düşkünüm bu aralar.. Hem aldiğiniz ürün sadece birkaç tane oluyor hem de karşinizdaki insana destek oluyorsunuz.. Verilen emek de cabasi.. Bundan sonra elimden geldiğince destek olacağim!

Bir süredir çantalarimin içinin dağinikliğindan şikayetçiydim.. Ne buluyorsam içine atiyorum; arabamin radyosu, ruhsat, gozluk, cuzdan, islak mendil, iphone, sigara, çakmaklar, araba ve ev anahtarlari, makyaj malzemeleri.. Öyle bir keşmekeş oluyor ki çantanin içi, elimi her attiğimda kendi kendime bir küfür salliyorum =D

Ama artik kurtuldum =D Hep yabanci bloglarda bu çanta içi düzenleyicileri görüp özeniyordum ama çevremde bulamadim. Valla yurtdişindan getirtmeye falan da üşendim açikcasi, sevgili Bucanni'yi buldum sonra...

Koç burcuyuz ya, illa kirmizi olacak =) Hele puantiyeleri nasil tatli duruyor, hem çantamin içinde kirmizi kirmizi rahat görebileyim istedim.. Bir artisi daha, çanta değiştirmek kolaylaşiyor! Düzenleyiciyi çikart, hop diğer çantaya koy! Oh rahatlik, mis...


Bu da uyku gözlüğüm! Bence birçok ünlü markanin uyku gözlüğünden çok çok rahat kendisi! Takinca gözlerime baski yapmadi, yumuşak, saçima ve kafama hiç baski yapmiyor... Üstelik çok cici =) (Muji'nin gözlüğüne o kadar para verip aldim da ne oldu?? Gözüme baski yapiyor! Uyuyabilirsen uyu öyle =/ )

Sevgili Bucanni çok teşekkür ederim =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder