7 Nisan 2010 Çarşamba

Caramel Cephesinden Yeni Haberler

1 ay olmuş yazmayalı... Hiçbir şeyle ilgilenemedim, yazılarınızı okuyamadım, yorumlarınızı anca yayınladım ve kimseye yorum yazamadım.. Bir an önce güzel yazılarla dönmek istiyorum.. Peki bu kadar zaman içerisinde neler oldu?

-Yeni evimize taşindik! Öyle içime sindi ki anlatamam, 2 odadan 3 odaya terfi ettik, salon bile eski evimize alıştığımız için öyle büyük geliyor ki =) İnsan ne çok yoruluyormuş taşinma esnasında, 2 yılda 6 kez falan taşınanların önünde saygıyla eğiliyorum! Hala eksikler var tabii, mesela spor odası şu an ardiye halinde! İnşallah gücümü toplayıp düzenlerim yakın zamanda...

-Sevgili Demir's Luv nihayet doğurdu =) Henüz firsat bulup sevgili Demir bebeği ve tatlı annesini ziyaret edemedim ama telefondan öğrendiğim kadariyla ikisinin de iyi olduğunu biliyorum..

-27 yaşıma girdim =) Doğumgünüm pek bi kutlu mutlu oldu bana =) Yaşlandık ne diyeyim...

-Bu kadar zaman içerisinde boşladiğim diyete geri döndüm tabii ki.. Evet yine yeniden =)

-Yeni yaş şerefine doğumgünümde saçlarimi omuzlarimdan biraz daha kısa küt kestirdim. Bakamıyordum, kendime ve saçlarima eziyet etmenin alemi yoktu.. Ey uzun saçlarina gül gibi bakan hanımlar! Size gipta ediyorum.. Yıkamak, taramak, kurutmak, şekil vermek.. İçim daraldı!

-Kozmetik diyetim ise kararlılıkla devam ediyor! Zaten kartlarda ev eşyası almaktan yer kaldı mı desenize =) Elimdekiler azalmadan kesinlikle yeni ürün almamaya kararlıyım.. Elimdekiler uzun bir süre idare edecek beni! Ve biliyor musunuz, karar verdiğim günden bu yana bir sürü ürünümü tekrar keşfettim.

-Yeni yaş, yeni ev, yeni kararlar... Hayatım olumlu yönde ilerlemeye başladı. Daha sakin hissediyorum kendimi, daha az isyankar.. Kendime, evime, eşime ve sevdiklerime daha iyi bakıyorum bence..

-Yeni felsefem, bugünün işini yarına bırakma oldu! Şu ara kendimle gurur duyma evresindeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder