30 Nisan 2010 Cuma

Evimde En Sevdiklerim 1


İşte yeni evimde en sevdiğim köşeler =) 3 yazi hazirladim, bol fotolu oldu.. Evin içini değil ama en sevdiğim şeyleri paylaşmak istedim. Yukarida gördüğünüz benim balkonumun yarisi, diğer yarisi da altta =) Zaten evi ilk gezerken de 10 m2 balkonuna vurulmuştum! Tüm yazi burada geçireceğim sanirim =)

Fotodan taniyip da buralarda oturanlar varsa haber edin, komşuculuk oynariz =))) Neden Şerifali'yi seçtim? Çünkü şirketimiz ve annemlerin tam ortasinda evimiz.. Her ikisine de 2 dakika =) Emniyet kemerini bağlamayip öttürürseniz sinyal bittiğinde varmiş oluyorsunuz, öyle söyliyeyim =) Mesaj kaygisi da yapalim: Emniyet kemerinizi bağlamamazlik etmeyin sakin!


 Manzara fln yok, en fazla Ataşehir'i görüyorsunuz =) Ama sakin buralar, ben sevdim.. Yeni ev ve yeni site olmasini istediğim için bu taraflar tercihimdi.. Balkonum çok güzel di mi =) Yazin çok keyifli olacak! Masamin üzerine fesleğenimi henüz alamadim.. Fesleğensiz balkon olmaz! Evet İzmirliyim =)

Tvnin yanindaki yapma katir tirnaklarimi çok severek aldik annecimle.. Her baktiğimda sapsari, içimi açiyor!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder