8 Mayıs 2010 Cumartesi

Lush Lip Scrub


Pek mutluyum sevgili okuyucu! Uzun zamandir bu güzellikleri bekliyordum, geçenlerde kozmetik diyeti fln demedim gittim aldim valla kusura bakmayin =) Benim ne kadar nalet dudaklara sahip olduğumu biliyorsunuz: kuru, her daim çatlak patlak yusyuvarlak =) Şekerle bal fln kariştirmayi, diş firçasiyla ovuşturmayi ben de biliyorum, ama gel gör ki bu güzelliklere kayitsiz kalamadim! Karşinizda Lush'tan dudak peelingleri..

Pembe olan Bubblegum, kokusu Snow Fairy, mis gibi sakiz kokuyor! Sert değil, peeling yaparken tahriş etmiyor, yumuşak bir yapisi var. Pudra şekeri ve organik jojoba yağları varmiş içinde, ben bilmem, ben keyfime bakarim =) Fiyati 19 TL.

3 çeşidi var: Bubblegum, Sweet Lips ve Mint Julips. Sweet Lips vanilyali gibi tatli tatli kokuyor. Mint Julips ise çikolatali naneli... Ben naneli ürünlerden hoşlanmadiğim için hiç yanaşmadim. Önce pembeyi bitireyim, diğerini açmadim foto yok bu yüzden..


İster elinizle ister çay kaşiğiyla bu peelingi aliyorsunuz, dudağiniza yavaş yavaş peeling yapiyorsunuz.. Yumuşacik ve mis kokulu oluyorsunuz =D

''Ne var canim bal ve diş firçasi yöntemini uygularim, param da cebime kalir ohh'' derseniz de % 1500 haklisiniz =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder