14 Haziran 2010 Pazartesi

Chanel Teint Innocence Fondöten



1 aydir ortalarda yokum =) Yaz geldi, tembellik sardi ruhumu iyice! Zaten pazar sabahi itibariyle Bodrum'da olacağim 1 hafta, şimdiden serdim valla.. Ah tatil sen ne güzel şeysin!

Gelelim ürünümüze!

Her seferinde hayatimin fondötenini buldum diyorum! Ama her birinde de bir sorun çikiyor illa ki.. Ben bu ürünü deli gibi sevdim sayin okuyucu! Ama gel gör ki ambalaji beni deli ediiyorrr!

Neyse gelelim açiklamalara =) Chanel Teint Innocence Fondöten adi üstünde natural, öyle kapatici fln değil, ben sevmiyorum kalip gibi cildi.. Rengi düzeltsin, sivilce görünümü fln azalsin yeter! Gayet ince, rahatsiz edici kokusu olmayan bir fondöten kendileri.. Benim yağli cildime çok iyi geldi, canli bir görünüm de bonus...


Ben 40 numara Beige kullaniyorum... Gelelim kötü taraflarina.. Evet pahali =S Başka? Cam ambalaj, çok güzel... Peki kullanim rahatliği?? Pompa?? Ben mi bilmiyorum, alirken vermediler mi??? Her seferinde kulak çubuğu bulmak zorunda miyim ya da ters çevirip elime aksin diye beklemek zorunda miyim?? Çok sinirliyim sana Chanel! Fitil ettin beni =(

Çok sevdiğim fondötenim bitince asla tekrar almayi düşünmüyorum anliyacağiniz.. Cam ve pompali ambalajli fondöten mi kalmadi piyasada allasenn???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder