18 Haziran 2010 Cuma

Haftanin Hosluklari 2

Yaz geldi, insanin hiçbir şey yapasi yok değil mi? Evde kalmak istemiyorsun, dişariya çikinca eve dönmek için can atiyorsun.. Akşamlari efil efil serinlikte yürüyüş yapmak nasil zevk veriyor.. Yaşlandik mi ne, millet gezsin sabaha kadar eğlensin ben yürüyüş istiyim =)

Üstelik bu hafta küçük bir operasyon geçirdim, çok ama çok ağrili oldu ama neyse ki sonuçlar süper çikti! Çektiğim tüm acilara değdi ve sonuçlari aldiğimda arabada dakikalarca mutluluktan hönküre hönküre ağladim... Bebek tedavisi için çok heyecanliyim... Lütfen benim için güzel dileklerinizi eksik etmeyin!

Ee böyle olunca blog da üvey evlat misali kenarda köşede kaliyor =) Ama söz artik daha çok güncellemeye çalişicam! Bakalim son zamanlarda neler hoşuma gitmiş!

* Bu pazar tatile gidiyoruzzzz! Bu yaz tek tatilimiz o_O Ne yapalim, bunu da bulamayanlar var.. 1 hafta Bodrum nasil iyi gelecek!

* Yeni albümü çiktiğindan beri sadece Serdar Ortaç! Arabada başka bir şey dinlemez oldum. Serdar her zamanki Serdar, bu eğlenceli adama bayiliyorum...

* Bebek Şenliği! Sevgili Bedişle geçirdiğimiz koca bir gün! Üstelik tatli mi tatli Zet ve S ile taniştim bennnnnn =)

Makyaj Çantam İstanbul'a geldi =) Tatli hamiş Hersheyler ile buluşma ayarladiklarini duyduğum anda tabii ki atladim =) O kadar iyi geldi ki, o ağrilarimi bile unuttum.. Aman Tanrim, 3 tane geveze hatun düşünün! Yok yok iyisi mi siz düşünmeyin bile =D

*Tabii ki bu sicakta fondöten out, Laura mercier renkli nemlendirici in! Geçen sene de bir tane bitirmiştim.. Ben Sand rengini kullaniyorum, çilekten sipariş vermiştim. Şu ana kadar aldiğim hiçbir şey bozuk değildi ama bu ürünü tereddüt ederek sipariş verdim. Neyse ki ürün sapasağlam, ne koku ne bozulma, miss gibi.

* Güneş koruyucularindan nefret ediyorum ama cildimde çok ama çok kolay kahverengi güneş lekesi oluşuyor! Zaten yeterince lekem var, lütfen daha fazla olmasin artik! Korkumdan güneş koruyucu sürmeden sokağa adim atamiyorum. Ben 40 ml Bioderma 50+ Fluid almiştim denemek için, gayet memnunum. Bunun yaninda Shiseido 50+ Lotion da başimin taci tabii =)

*Eşimin hediyesi La Prairie Midnight Rain parfümüm. Başka parfüm süremez oldum. Üstelik ambalaji öyle güzel ki, baktikça bakasim geliyor, işil işil =)

* Bir süredir kullandiğim ama size henüz bahsedemediğim Toni&Guy Dry Shampoo yani kuru şampuan spreyi! Nasil bir kurtaricidir O, candir canandir =) Hain yağli saçlarim söndüğünde en büyük silahimdir! Tamam çok pahali, 30 lira miydi neydi? Ama beni birçok kötü durumdan kurtardi, bitsin hep alicam!

* Clarins Eye Revive göz kremi, şu aralar gayet memnunum. Zaten göz altlarimda bir sorun yok, nemlendirsin yeter. İşini iyi yapiyor.

*Yaz demek bronz makyaj demek! Bronz makyaja Mac Orpheus göz kalemi ve Laura Mercier Gold Lip Glace parlatici yakişir =)

* Yağli ciltlerin kabusu olan güneş koruyucularinin islak görünümünü neyle kapatiyorum peki? Laura Mercier beige rengi Loose Setting Powder ile.. Rengi cildime çok güzel oturuyor.

* En yeni keşfim! Neden bana bu kadar geç geldin ey Seche Vite! Her yerde görüyordum ama ismarlamak geçen aya kismetmiş. Peki ben Seche Vite kurutucu ojem olmadan önce ne yapiyordum?? Unuttum gitti, hatirlamiyorum o günleri =)

* Sex& the City 2! Özlemişim kizlar sizi.. Digitürkte, dvdde milyonlarca defa izlemek fayda etmiyor, hep daha fazlasini istiyoruz! Bu kiz sizi çok seviyor, 60 yaşinda olun yine izlerim sizi =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder