11 Temmuz 2010 Pazar

Haftanın Hoşlukları 3 ve Bir Hoşnutsuzluk

*Tatil bitti, İstanbul hayatına geri döndük.. Evimi çok özlemişim.

*Pucca’nın kitabina bayildim =) Nasıl oldu bilmiyorum ama ben Pucca‘yı nasil hiç tanimamişim? O kadar zamandır blogger alemindeyim, şaştım kaldım kendime…
*13-26 Temmuz arası tekrar New York’a gidiyorum Allah kısmet ederse! Bebek işleri falan olmadan tekrar rüya şehrime gidesim geldi =) 1 yıl oldu, çok özledim! Bu sefer kendime söz verdim, daha az alişveriş daha çok gezme ve foto çekme! Geçen sefer alişveriş yapmaktan elim kolum poşet doğru dürüst zevk alamamiştim… Ama tabii ki şimdiden alişveriş listemi yapiyorum, aa ayıpsınız =)))
*Sıla-Alain Delon çok tatlı ya!
* Her yerde indirim var! Aman Allahım kendimi nasil koruyacağimi şaşiriyorum! Zaten kartlar dolmuş taşmiş yine o_O Kıpırdayacak halim kalmamiş!
* Pasaport harçlarını düşürmelerine bayildim =) Hemen 5 yıllık harcimi ödedim, inşallah yarın alacağim pasaportumu…
* Cuma günü 2 ara bir dere Hersheyler ve benim kız kardeş bir buluştuk! Değmeyin keyfimize =) Tadından yenmedi vallahi…
Bir tane de haftanın hoşnutsuzluğu!!!
Tabii ki Mac yeni koleksiyon Nişantaşi tanıtımı! Sevgili moda blogger arkadaşlarımız davet edilmişler, güzel bir akşam geçirmişler. Biz makyaj blogları olarak neye kızdık peki? Kaç zamandır bizim için bu kadar değerli bir marka olan Mac neden zahmet edip de google da bizleri aramadı? Birazcık araştırmayla o gün oraya davet edilmemiz gerektiğini öğrenebilirlerdi..
Bloğumdaki yazıları sildikten sonra eski yazılar görünmüyor olabilir ama beni takip edenler ne kadar büyük bir Mac sever olduğumu biliyor!
Makyaj blogları olarak da davet edildiğimiz her Mac eventine elimizden geldiğince katılıp sizleri foto ve ürün bilgisi yağmuruna tuttuğumuzu da biliyorsunuz!
Ama üzgünüm sevgili okuyucularım! Bu seferki güzel koleksiyonu burada göremeyeceksiniz =) Çünkü biz makyaj blogları diğer bloglar kadar popüler değiliz, çünkü biz ciddiye alinmadık =)
Biraz sert mi konuştum, varsın olsun o kadar değil mi ama =)
Varsın yeni koleksiyonları da Mac Communication Manager tarafından karar verilen diğer bloglarımız anlatsın, güzel güzel fotoğraflasın, ürünleri parmaklasın… Çünkü ilgili kişiye mail attiğimizda aldiğimiz cevap ” Bu ilişkilerin aslinda 2 taraflı olduğunu dikkate almak gerekir. Gelen bazi tepkiler gerçekten sert. Bir dahaki sefere artık ” gibi bir cevapti…
Bakalım sevgili Mac ekibi bir dahaki sefere nasil bir yol izleyecek? Orada olması gereken çok ama çok değerli bloggerlarımız olduğunu siz de benim kadar biliyorsunuz! Biraz ayıp olmadı mı??
Not: Şimdi bu yazıdan sakın kötü niyetli insanlar amannn moda bloglarına neler demiş, vay canına, hadi kavga çikartalim gibi bir sonuç çikartirsa… Sizi yerim =) Dön bakayım bir daha oku yazıyı, bak orada ben kime kızmışım =) Hadi canım hadi… Öpüyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder