28 Temmuz 2010 Çarşamba

New York 1. Gun

Caramel evine kavustu nihayet! Su an uyku uyumaktan aptal vaziyetteyim mazur gorun, bu jetlag 1 hafta surer artik! Zaman kaybetmeden New York fotolarini koyayim istedim, gozunuz gonlunuz acilsin :)
Merak edenler olacaktir, peki New York’tan neler aldim? Bu sefer gecen seferki gibi dibine vurmadim :) En buyuk ganimetim bembeyaz, tatli mi tatli bir Macbook :) Yillardan beri diger laptoplara alisan ben, ilk gun neredeyse agliyordum Macbook karsisinda! O kadar karisik ki.. Neyse birbirimize alisiyoruz :) Bundan boyle blogumda turkce karakter olmayisi bu yuzdendir!
Gelelim New York’taki ilk gunume.. Tabii ki yagmurlu! Gerci fotolardan gorundugu uzere pek koymadi bana ve deliler gibi gezdim. O kadar cok foto var ki, hangi birini koyayim diye cok dusundum ama can dayanmaz :)Gerci bu yazi bile bol fotolu, su birkac gun New York fotolarina bogulacaksiniz uyarayim :)
THY direk seferiyle gittim. Cok ama cok rahatti. Her ne kadar gidis donus gayet pahaliya gelse de bence aktarmali gitmeyle ugrasmaya degmez! 3 saatlik bir pasaport kuyrugundan sonra gece vakti kendimi eve attim… Ve tabii ki sabah jet lagdan dolayi ayaktaydim! New York bu aylarda COK AMA COK SICAK! Ne kadar buyuk bir hata yaptigimi geldigim gun anladim ama ne yapalim, siz siz olun sakin temmuz agustos aylarinda gitmeyin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder