5 Ekim 2010 Salı

Chanel Rouge Coco No 09 Organdi Rose

Bebegim Chanel’in modasi hicbir zaman gecmez! Gerci tam ortaya bir parmak basmisim ki :D Uzulerek soyluyorum ki bu yepyeni Chanel rujum bu fotolardan sonra kirildi! Herhalde alt tarafi yumusamis, anlamadim, pit dedi kirildi uhuhuhuhu :( Artik fircayla mi surerim bilmiyorum cunku eritmeye falan yuregim elvermiyor!

Organdi Rose Rouge Coco serisinin en risksiz renklerinden biri. Gul kurusu, ki ben cok seviyorum bu rengi biliyorsunuz… Cilekte en dogal bu rengi buldugum icin tercih etmistim, yanilmamisim neyse ki. Turkiye’deki fiyatiyla arada 30 TL fark var yahu!

Soylemeliyim ki son zamanlarda surdugum en guzel rujdu. Catlak dudaklarima lip balm etkisi yapip, dudagima yapisti resmen! Gercekten sanki dudaga yerlesip, dudakla bir oluyor gibi, nasil anlatsam :) Cilege gelmesini bekledigim renkler var, bir yakalayayim opecegim :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder