5 Ekim 2010 Salı

Dior Bois de Rose Allik

Bu benim en eski alligimdir, artik sana iyi bir marka almak lazim deyip annecim secmisti zamaninda… Kac yil oldu hala sapasaglam duruyor, toz urun oldugundan hicbir bozulma belirtisi falan gostermedi tabii ki.

Dior ambalajlarini cok zeviyorum, zevkli ve nazik.. Bu allik gul kurusu renginde, su an numarasi var midir bilemem ama ben hala ve hala cok severek kullaniyorum. Fotoda belli olmuyor ama ortasi baya coktu!

Tek kotu yani! Cok toz oluyor, ee haliyle de fazla kalmiyor benim yagli cildimde… Asagidaki fotoyu ozellikle cektim, ne kadar toz toz oldugunu gorebilirsiniz. Ben de cozum olarak alta baz olarak dogal renkli Nars Penny Lane krem allik uygulayip oyle suruyorum Dior alligimi. En azindan birkac saat kurtariyor alligin omrunu!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder