1 Kasım 2010 Pazartesi

Agustos-Eylul Ayinda Bitenler

Su hale bak! Kasim gelmis ben  hala agustos eylul ayinda bitenleri yazmamisim bile! Cok kotu bir bloggerim!
Body Shop Nutmeg&Vanilla Peeling: Ben ne cok yagli ne de cok iri taneli peelingleri sevemiyorum ya. Buradaki cok iri tanecikler rahatsiz ediyor beni. Bu peelingden bir tane daha var sirada, almisim iste :)
Toni&Guy Dry Shampoo: Bu kuru sampuani cok seviyorum. Fiyati yuksek ama kampanyayla yakalayinca ortalama bir fiyata depolamistim. Benim saclarim cok yagli ve her gun yikamadigimda hemen sonuyor. Bu kuru spreyden iki fisfis, ustunden de sac fircasiyla rotus, super :)
Body Shop Satsuma Dus Jeli: Ferah ferah mandalina, sabahlari iyi gider :) Body Shop’un bu dus jellerini kampanyalarda ucuza depolayabilirsiniz!
Mac Naked Honey Parfum: Mac’ten limited edition olan yaseminli ve balli parfumum. Nasil yedeklediysem kac tane var elimde, bilmiyorum bile. Ben ve annem bayiliyoruz ama kocam hic sevmedi ne yazik ki :(
Maybelline Define-a-lash Rimel: Benim icin ortalama bir rimel…
Rimmel Sexy Curves Rimel: Yanilmiyorsam en koyu siyah rengi vardi bende. Degisik bir rimel, bu kadar iyi bir potansiyel beklemiyorsunuz ama sizi sasirtiyor. Ben memnun kaldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder