2 Kasım 2010 Salı

Chanel Joues Contraste Mocha Allik

Chanel alliklari ozellikle seviyorum, cok bereketliler ve gul kokusuna sahipler :) Ne kadar zaman gecerse gecsin o guzel gul kokusunu koruyorlar. Bu rengi almasam catlayacaktim, cok dogal gunluk bir ton.

Gozlerinize ya da dudaklariniza dikkat cekmek istediginiz gunlerde, abartidan uzak kalmak istediginiz zamanlarda ozellikle kullanmak isteyeceginiz bir allik.

Farkettiyseniz firca killari sari renkte, yani Amerika yapimi. Elinizdeki Chanel urun, siyah killi fircaya sahipse anlayin ki Avrupa yapimi  :) Arada pek bir fark goremiyorum ben, ama nedense Amerika yapimlarini daha cok seviyorum. Sanki daha az tozutuyor, ya da sanki urunun icinde bulundugu metal cerceveyi gormeyi seviyorum :) Ne biliyim iste, anlatamam neden sevdigimi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder