8 Kasım 2010 Pazartesi

Chanel Joues Contraste Rose Dust Allik

Benim en sevdigim alliklarimdan biri! Bu renk benim icin oyle kullanisli bir renk ki, elim surekli buna gidiyor. Bu resim ilk aldigim zaman cekilmisti, simdi gorseniz ustunde cok tatli asinma var :) Bana yakisiyor bu renk, ama sizde nasil durur bilemiyorum. Internetten ilk ismarlayacagim zaman cok acik gelir diye dusunmustum ama denk geldi. Siz yine de deneyip alin.

Siyah killi fircayi goruyorsunuz. Ben bu fircalari hic kullanmiyorum hatta atiyorum galiba. Siyah killari oldugu icin Avrupa uretimi oldugunu gorebilirsiniz. Avrupa uretimi 4 gr, Amerika 6 gram sanirim. Ben daha onceki yazimda dedigim gibi sanirim Amerika uretimini daha cok seviyorum. Aman hazirda hangisi varsa kullanin gitsin  :)

Normalde bu kadar renk vermiyor allik. Ben rengi gorebilesiniz diye birkac kat gectim uzerinden, soylemem lazimdi, renk konusunda yanilmanizi istemem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder