6 Kasım 2010 Cumartesi

Haftanin Hosluklari 5

- Yepyeni ultra konforlu ofis sandalyesi. Laptopumu salondaki masada kullaniyorum ve normal masa sandalyelerimizle belim cok agriyordu. Metro’ya gidip ultra konforlu, arkaya gidebilen super duper bir ofis sandalyesi aldik :) Artik belim agrimiyor, yillardir aklim neredeydi acaba?
-Gecen pazar gunu once Baltalimani Oba’da kahvalti, sonra da Anadolu Kavagi… Kistan once son gunesli zamanlar!
-Mac Face&Body Fondoten: Testerini aldigim bu fondoten simdilik beni memnun etti. Sanki yuzumde hicbir sey yok, ama cok hafif bir kapaticilikla yuzum daha guzel gozukuyor. Bir sure denemek istiyorum.
-Kalyon Oje Kurutucu Sprey: Bende cokkkkk uzun zamandir varolan bir urundu ama lutfedip de paketinden cikartip denememistim. Gecen gun manikurcum manikur takim cantamin icinde bulup fisfisladi. Once bu ne yahuuuu,benim Seche Vite’imin yerine hicbir sey gecemez,nasil bir yag bu falan desem de sonra tum yagi tirnak etlerim bir guzel cekti. Arada bir yumusak tirnak etleri icin gayet fisfislanasi bir urun!
Duzeltme: Bu urunu kurutucu olarak kesinlikle begenmedim!Bunu soyliyim de yanlis anlasilma olmasin :)Seche Vite’in tirnagi olamaz! Ama tirnak etleri icin gayet faydali oldugunu dusunuyorum, benim gibi krem surmeye usenen insanlar icin kullanilabilir bir urun…
-Flormar Long Wearing ruj serisini cok ama cok merak ediyorum! Denk gelebilirsem ustune atlayacagim da bir turlu firsat olmuyor.
-Artik benim de bir manikur takimim  var :D Hep ozeniyordum boyle yanlarinda getiriyorlar, kendilerine ait falan aman da amannnnn… Neyse sevgili annecim sayesinde artik benim de bir takimim var,yakinda bununla ilgili yazi geliyor.
-Su aralar mumlara sardim, evim icin mis kokulu mumlar! Turkiye’den Yankee Candles ve yurtdisindan Bath&Body Works tercih ettim. Ikea’dakiler evet ucuz ama kokulari yanarken duyulmuyor ki o_O
-Yilin en sevdigim zamanlari olan yilbasi zamani geldi catti! Bu gunden itibaren benim icin bayram gibi… Evimde kirmizi objeler fazlalasacak, gecen sene Pasabahce’den aldigim yapma kirmizi top yilbasi cicekleri ortaya cikacak, mis kokulu mumlar evin her yanina dagilacak, sevgili koca “Yeter artik nefes alamiyorum, bayildim, nefret ediyorum artik bu kokulardan” diyene kadar bilumum yerde romantik romantik mumlar yanacak :D Ustune birkac gune Starbucks kirmizi bardaklar ve en sevdigim Toffee Nut Latte geri gelecek! Tamam koc burcuyum, martta dogmusum ama nerden bu benim yilbasi sevgim bilinmez :) Ne yapayim, yilin bu zamanini dusundukce icim simsicak oluyor!
-Harry Potter yeni filme az kaldi! Cok heyecanliyim!
-Bu sezon yabanci dizilerimi begendim, gidisatlar super. Her hafta heyecanla yeni bolumleri bekler haldeyim. House, Lie to Me, Gossip Girl, Grey’s Anatomy, Criminal Minds gibi dizileri diziporttan dayanamayip izliyorum. Ama Fringe, Mentalist, Castle, CSI Miami, NCIS gibi dizileri ise dizimaxtan izlemeyi tercih ediyorum. Ustelik daha baslamadigim bir suru dizi daha var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder