17 Kasım 2010 Çarşamba

Mac Stereo Rose Msf

Bu zor bulunan, ciktigi gibi tum dunyada yok satan hain msf’i bana ulastirdigi icin Handecim benden kocaman kocaman opucukler aldi! O olmasaydi biraz zordu bunu bulmam, ben New York’a gittigimde coktan sold out olmustu. Ee Turkiye’ye de zaten sayili geldi! Sevgili Hande saolsun, taaa California’dan bu urunu aldi, gozu gibi sakladi, tatile geldiginde bana ulastirdi bulusma sirasinda :)

Stereo Rose msfyi zaten su gune kadar cok duydunuz, kizil bakirimsi bir msf. Mac In The Groove koleksiyonuna aitti, ben bu koleksiyondan sadece bu urunu aldim. Koleksiyonda cikan Petticoat ve By Candlelight zaten bende vardi. Comfort msf de bende var olan Sunny by Nature’a benziyor diye almadim.
Koyu tenlilerde aydinlatici olarak kullanilabiliyor sanirim ama ben gayet acik tenli oldugum icin allik niyetine surebiliyorum :) Tatli tatli duruyor suratimda…

Gercekten aldigi ovguleri hakeden bir urun, Mac bu isi biliyor! Ama soylemem gerek ki benim icin bir Mac So Ceylon msf kadar degil yani… Herkesin bir favorisi vardir, bir bronzer delisi olarak, benim icin Mac So Ceylon msf acik ara birincidir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder