22 Kasım 2010 Pazartesi

Nazar Degmesin Bize :)

Coktandir soylemek istiyordum ama risklerden dolayi kendim bile sesli olarak  dusunmeye korkuyordum… Evet 2. asilamamiz tuttu ve su an 10.5 haftalik hamileyim!
Tam da umidimi kesmisken, tam da ben bu bebek isini 1 yil rafa kaldiracagim demisken.. 2. asilamayi hic ama hic umursamamisken hamile kaldim.. Inanin ben de cok sasirdim, demek ki kafana takmadiginda hamile kaliyormussun gercekten!
Bugun kontrolumuz vardi sabahtan, hersey cok guzel gidiyor insallah… 2 hafta sonra ikili teste girecegiz, hersey boyle guzel devam etsin…
Benim icin cok sevindiginizi adim gibi biliyorum :) Dualarinizi eksik etmeyin :) Sag menuye bebegimizi de koyuverdik, salina salina geziyor :D
Yine de hala kendimizi cok kaptirmadan, birkac ay daha alisveris yapmadan duracagiz. Sonradan uzulmek istemiyorum. Ama doktorumuzun dedigine gore hersey gayet yolunda…
Umarim hep boyle devam etsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder