29 Ocak 2011 Cumartesi

Body Worlds Sergi

Bircok insan bircok sey yazdi bu sergi ile ilgili. Ben kisa ve oz konusmak istiyorum, hatta sergiden bahsetmeyecegim bile. Sergi tarihi uzaltildiginda cok sevindim, cunku bir turlu gidemiyorduk sevgilimle. En sonunda maaile gitmeye karar verdik de kurtardik!

Iyi ki de gittik, hala nasil basarmislar bu isi aklim almiyor! Hele o zaman 18 haftalik hamile biri olarak 17 ve 19 haftalik bebekleri gordum ya! Sanirim 20-25 dakika beni alamadilar o bebeklerin basindan :) Resmen buyulenmis halde bakakaldim, herseylerini inceledim “Benim de bebegim su an bu buyuklukte” diyerek :) Tabi bir garip oldum orasi ayri ama iyi ki de gitmisiz!

Yanilmiyorsam 27 Mart’a kadar uzatildi sergi. Ben ilk New York seyahatimde sergi oradayken gidememistim, kismet Istanbul’aymis :) Asagida biletler ve ziyaret saatleriyle ilgili bilgiyi ekledim ozellikle… Lutfen merak edin ve gitmeye calisin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder