27 Ocak 2011 Perşembe

Flormar Long Wearing Ruj L07

Flormar’in yeni urunlerini denemek cok eglenceli :) Mesela Long Wearing serisi beni mahcup etti! Dudagimi kurutmasini bekliyordum eski tecrubelerime dayanarak ama yanilmisim. Bence hic rahatsiz etmedi ve benim icin yeteri kadar kaliciydi. Diger insanlari bilemem ama ben bir rujun bilmem kac saat dudakta kalacagi gibi utopik bir dusunceye sahip degilim :) O yuzden beklentim her zaman normal duzeyde!
Renk cok hosuma gitti, hatta testeri gordugum saniye tamamdir aliyorum dedigimi hatirliyorum… Fiyati 8.91 TL internet sitelerinde. 4.5 gram…

Siyah ambalaj bence gayet guzel ve yeterli benim icin. Ama bloglarda yazilarin silindigini okumustum.

Kokusu normal ruj gibi, oyle cicek veya vanilya kokulari falan yok. Ama beni rahatsiz etmedi, tabii ki siz yine denemeden almayin!

Soldaki renk yine ayni seriden L16 rengi.. Ki kendisi internette gordugum kadariyla yine bir efsane :) Onun hakkinda da yazi gelecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder