25 Ocak 2011 Salı

Flormar Terracota Allik No 41

Coktandir tutturmusuz Dior’lar Chanel’ler, biraz da yurdum markalarina bakalim! Her ne kadar gecen sene Flormar’in bloggerlar icin yaptigi tanitimda onlara cok kizsam da bir kisinin hatasini markaya mal etmek istemiyorum artik!
Benimle o kadar iletisime gecip, sonra da sadece blogunda bir yazi olanlara tanitim urunlerini gondermeleri bence cok sacmaydi kusura bakmasinlar! Bizler emek veriyoruz bu yazilar icin… Gondermemeleri sorun degil ama sozlerinde durmamalari ve basta maillerde hersey cok guzel giderken bir daha maillerine geri donmemelerine kizginim aslinda! Cok kotu bir halkla iliskiler teknigi, cok kotu!!!
Neyse ki firma olarak urunlerine ozen gosteriyorlar da bizler de hala begenip aliyoruz onlarin urunlerini! Mesela bu allik, gercekten begendim… Hatta aklim 46 numarasinda kaldi, mutlaka edinmem gerek 46 numarayi da…

Urun 9 gram, kullan kullan bitmez. Fiyati da gramajina gore gayet uygun 18 TL yanilmiyorsam. Kozmetige merakli ama mali durumuna da dikkat edenler ozellikle gidip baksinlar bu alliga. Pisman olmayacaklarindan eminim…

Flormar kendini her gecen gun daha iyi bir yere tasiyor, gerek ambalajlar gerek urun kalitesi bakimindan bence cok ilerlediler. Nasil ki Mac siyah ambalajlariyla sade bir cizgide gidiyorsa Flormar da beyaz ambalajiyla cok klas gozukuyor!
Yuzunuze surmeden once cok parlak gibi gelebilir ama bence surdukten sonra ayni efekti vermiyor. Buyuk bir korkuyla yaklasmaniza gerek yok yani :) Rengi hos bir pembe, hatta internette arattigimda en tutulan renklerinden biri oldugunu gordum. Efsanelesmis bile diyebilirim :) Benim cildimde bir reaksiyon gostermedi.
Kisacasi ben bu urunu begendim ve Flormar’in birkac urununu daha satin aldim denemek icin. O urunleri de ileriki yazilarimda goreceksiniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder