20 Ocak 2011 Perşembe

Haftanin Hosluklari 6

-Son zamanlarda bloglarda gordugum ve merak ettigim 3 marka var.
Biri UNT… Bu markayi cok gormeye basladim ve cok merak ediyorum. Bazi urunlerine bayildim!
Biri Carmina‘nin yeni cikardigi mineral serisi ve glosslari…
En sonuncusu da Flormar‘in yeni cikardigi ruj, gloss ve kalem eyeliner serisi! Bunlari denemek icin cildiriyorum! Bir punduna getirip mutlaka edinmek lazim!
-Evlilik yildonunumuz kutlu olsun sevgilim :) 3 yil bitti dolu dolu! Ne kadar cabuk gecti zaman, daha dun gibi balayimizda Cesme’deydik sanki… Nice mutlu, saglikli, kizimiz Zeynep Destan ile beraber gecicek yillara insallah :)
-Ve evet kismetse kizimizin adi Zeynep Destan olacak insallah. Masalsi bir ismi olsun… Saglikla dogsun da… 18 +5 haftalik olduk henuz, cok kucuk benim prensesim :)
-Pazar gunu nihayet gidebildigimiz Body Worlds sergisi… Uzatmasalardi ve gidemeseydim gercekten cok uzulecektim! Muhtesem.. Mutlaka gidin gorun lutfen! Hele hamile bir kadin olarak kendi bebegimin su anki durumunu da gozlerimle gordum ya.. Nasil garip bir his anlatamam! Resmen sok yasadim…
-Koton magazalarinda aksesuar bolumde nasil bir indirim var oyle! Kendimden gectim.. Aldiklarimi koyarim bloga bu hafta.
-Angel sounds adindaki fetal doppler cihazima bayiliyorum! Ben Amerika’dan getirttim, burada da var yanilmiyorsam. Bebegimin kalp atislarini her gun dinleyebiliyorum :) Muhtesem bir sey!
-Bu hafta en cok sevdigim makyaj malzemem YSL lip plumper 3 numara… Rengi o kadar dogal duruyor ki. Mutlaka bu urun hakkinda bir yazi yazicam bekleyiniz.
-Apartmanimizda bir asure yapan bile yok derken.. Izmir’den gelen babaannem sayesinde zevkin doruklarina vardik :) Oh yarasin…
-Bu haftanin en sok kullanilanlari:
*Flormar Pretty allik 115 numara: Seftali rengini cok seviyorum.
*Mac Utterly Game: Gercekten cok kullanisli bir renk, iyi ki almisim!
* Mac Tealo goz kalemi: Cok uzun zamandir sahip oldugum bir kalem ama kiymetini bilememisim. Bu hafta bir makyajimda kullandim, bayildim! Yepyeni bir kalemim olmus gibi :D
*Yves Rocher Vanilyali el kremi: Ben vucudum icin kullaniyorum. Kokusu gercekten muazzam! Yaglandirmiyor, etkisi cok guzel. Hemen emiliyor cilt tarafindan.
*Essie Demure Vixen oje: Ben bu ojeyi gercekten cok seviyorum. Rengi o kadar nazik duruyor ki tirnakta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder