28 Ocak 2011 Cuma

Ocak Ayi Biten Urunler

Son bitenlerimiz karsinizda… Gerci sanirim hep ayni seyleri bitirip duruyorum, bu foto bir suredir bekliyordu bilgisayarda.

-Elidor Arindirici Ferahlik sampuan: Yaglarla maske yaptigim zamanlar bu sampuani kullaniyorum. Gercekten sanki diger sampuanlardan daha rahat arindiriyor sacimi, ferahlatiyor. Ters bir durumunu gormedim.

-Eyup Sabri Tuncer zeytinyagli sivi el sabunu: Bu sabunlari 6li paket olarak almistim, cok da memnun kaldim. Aylardir evde sadece bu kullaniliyor. Bittikce yine alirim.

-Parmex Aseton: Bildigimiz aseton, ben memnunum bu markadan. Gerci su an Flormar kullaniyorum.

-DKNY Be Delicious parfum: Bu parfumun konusunu seviyorum. Ama ara verdim simdilik, bitmesi gereken bir suru parfum var!

-Toni&Guy Kuru Sampuan Sprey: Ben yazmaktan siz okumaktan bunaldiniz :) Bu urun benim yagli saclarimin kurtaricisi, beyaz atli prens! Hemen sonuveren hacimsiz yagli saclarim bu urun sayesinde daha iyi gozukuyor en azindan…

-Nars goz makyaji temizleyici 2 bazli: Orta bir urun diyelim, cok fazla tatmin etmedi beni.
-Gap Island Hop body mist: Kokusu oyle guzel ki! Hani gunes kremi kokar hindistan cevizli… Ah yazzz :)
-Loreal Voluminous 5x rimel: Bir Caramel klasigi! Artik baska rimeller denemeliyim degil mi :) Ama kac tane daha yedegim var hahaha :)

-Charmin islak mendil: Amerikada almistim bunu, birgun ihtiyac olmustu… Kokusu cok guzeldi…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder