10 Mart 2011 Perşembe

Clinique Chubby Stick Lip Balm

Bu urunu bir suredir merak ediyordum, sagolsun Clinique denemem icin yollayinca cok sevindim.
Dudaklarimin ne kadar kuru oldugunu biliyorsunuz, hatta agzimdan nefes alip verdigim icin hayatim boyunca onemli bir problemdir aslinda. Sanirim piyasadaki cogu lip balmi denedim. Neyi sevdigimi soyleyemem ama neyi sevmedigimi soylerim :) Nane kokulu, surdugunuzde dudagi sogutan urunlerden nefret ediyorummm! Bunu da buraya tikistirmak istedim hehehe…
Gelelim Clinique Chubby Stick’e.. Bu urun tombis mi tombis bir kalem seklinde. Kendisi renk veren bir lip balm aslinda. Bendeki rengi 05 numara Chunky Cherry. Tam benim ihtiyacim olan renk! Biliyorsunuz ben kirmizi renk ruja cok ozenirim ama suremem. Hem bulundugum mekanlar bakimindan hem de kisisel olarak surecek bir ortamim olmadi ki :)

Bu yuzden hafif ama cok guzel tonlu bu kirmizi lip balm cok hosuma gitti. Hem istedigim gibi kirmizi, kirazimsi renk veriyor hem de ruj degil ki :) Dislerime bulasmaz, akmaz kokmaz oh :)
Bu arada ellerim ne kadar kuru bakar misiniz? Hamilelikten beri cildim beni cok sasirtiyor. Yagdan olup biten cildim pul pul dokuluyor saolsun!

Urun bittikce altindan cevirerek aciyorsunuz, cok kullanisli degil mi :)
Bu urunu sevmemin en buyuk sebebi cok pratik olmasi! Kocaman ve yumusacik ucuyla kalbimi caldi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder