11 Mart 2011 Cuma

Flormar Miracle Colors U14 Oje

Flormar’i tutmayin, dort nala ilerliyor :) En son cikardigi Miracle Colors serisini duymayan kalmamistir herhalde, ben yine gec yaziyorum :) Zaten tembel bir bloggerdim, hamilelikle beraber iyice tembel oldum! Ben bu seriden 4 renk aldim simdilik, cok isiltili oje sevmiyorum su aralar, zevklerde bir degisim var, su ara boyle :)
Bu seriden ilk surdugum oje kipkirmizi U14 oldu. Altinda sadece seffaf baz var, 2 kat oje… Ustunde cila bile yok, sadece ozenip bir nazar boncugu yapistirmisim heheh ne alakaysa..

Simdi siz diyeceksiniz ki bu nasil manikur, bu nasil oje, bu nasil nazar boncugu? Manikur yok :) Ama gormenizi istedim ki bu oje 4 gunluk.. Ki ben hastalikli bir sekilde elimi yikayan bir insanim. Ustunde herhangi bir cila da olmadigini dusunursek kaliciligi gercekten iyi ha?

Hele piriltilarini kesinlikle yansitamadim! Bence mutlaka evinizde olmasi gereken ojelerden, cok satafatli :) Illa ki bir yerlere giderken dikkat cekmek istersiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder