4 Mart 2011 Cuma

Subat Ayinda Bitenler

Gordugunuz gibi makyaj urunlerim bitmiyor da bitmiyor!

Head&Shoulders Limonlu Sampuan: Cok ferah ve bana yariyor. Normalde kepek sampuani oldugu icin saci kurutmasi lazim belli bir sureden sonra, ben ardindan bakim maskesi yapinca ya da maskeyi sac kremi olarak surunce hicbir sorun kalmiyor. Elimdeki sampuanlari bitireyim donerim tekrar herhalde…
Body Shop Kayisili Vucut Peelingi: Yilbasi serisinden bir urun daha. Ben her turlu vucut peelingini severim :)Kokusu cok guzeldi.

Dermalogica PreCleanse: Makyaji cikartmaya yarayan yag.. Herkes cok sevdi bu urunu, ben de sevdim… Ama sanirim benim yagli cildime yaramadi pek.. Bu tur yag bazli urunler benim cildimi daha da yaglandiriyordu gibi geldi, yine de o kadar para verdim tabii ki bitirdim :)
Dermalogica Special Cleansing Gel: Bu yuz yikama jelinden memnun kalmayan var mi ki :) Siradaki yuz yikama jelleri bitsin, geri donmeyi dusunuyorum.

Bioderma H2O: Iste makyajimi cikarmak icin buldugum super urunum! Bayiliyorum.. Hic agirlastirmiyor suratimi, fazladan yaglandirmiyor. Renksiz, kokusuz, misler gibi :) Bu mini boyuydu, simdi yilbasi indiriminden yararlanip kocaman boyunu da aldim.

Loreal Volumious 5x Rimel: Her ay bunu yaziyorum farkindayim ama ben bu urunu gercekten cok seviyorum. Amerika’dan yedeklemistim, ama ne yedeklemisim aylar oldu hala kullaniyorum :D Daha da var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder