6 Nisan 2011 Çarşamba

Swatch’tan Sectigim Hediyelerim

Bu yil dogumgunumde ne istedigimi gayet iyi biliyordum :) Her ne kadar cok sayida saatim olsa da ben yine de doymuyorum! Bu 2 Swatch saat de bana dogum gunu hediyesi olarak geldi, ya da ben aldirdim zorla tamam kabul ediyorum :D

Siyah silikon olan saat cok hafif ve rengiyle cok kullanisli. Bu serinin adi New Gent ve bircok rengi var… Turkuazdan mora turuncudan pembeye insanin icini aciyorlar ama ben klasik bir insan oldugum icin siyahtan sasmak istemedim. Sevgili Bedis’cigimin de benim istedigim birseyleri almak isine geldi ve bana bu cok istedigim saati hediye etti :D

Altin rengi saatim ise Swatch Full-Blooded serisine ait. Bu seride de yine mordan sampanya rengine, beyazdan bordoya bircok renk secenegi mevcut. Ben yine klasiklerden bir secim yaptim ve altin rengini sectim :D Aslinda gonlum sampanya rengindeydi ama koluma takinca ten rengim ile neredeyse birebir oldu ve orada yokmus gibi durdu! Cok enteresan ama sonuk durdu iste, bu yuzden denemeden almayin derim!
Bence altin rengi cok nazik ve klas duruyor… Kayista da metal aksam ile beraber seffaf kisimlar mevcut. Bu sayede saat cok agir degil.. Ki bu benim icin cok onemliydi cunku Guess altin saatimi inanilmaz agir diye kullanamiyorum bazi gunler… Kolumdayken sanki kulce kulce altin tasiyordum! Bu saatimi de annecigimin hediyesi saydik :)

Ben bu urunleri aldigimda Swatch her 250 tllik alisverise bir surpriz aksesuar hediye ediyordu. Benim sansima bu kolye cikti, deri olan kismi cikartip zincirle degistirirsem gayet baharlik bir taki olacak sanirim :) Sansima guzel bir taki cikti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder