2 Haziran 2011 Perşembe

Ben Bir Dogurup Geleyim

Cok ugrastik biz, zor zamanlar gecirdik.. Hamile kalmam ayri bir olay, aylar gecmesi ayri bir olay, preeklampsi denen gebelik tansiyonu hastaligina yakalanmam ayri bir olay oldu. Her zorlugun ustesinden geldik bin sukurler olsun! Basima gelen herseye bebegim icin katlancam dedim, elimden geldigince korumaya calistim onu.
9 ay size cok hizli gecmis gibi gelebilir, bana pek oyle gelmedi :)  Preeklampsi ile ugrastigim son 2 ayi saymazsak gayet de eglenceli gecti. Hayatimda hic gezmedigim kadar gezdim, hic yemedigim kadar yedim, hic gormedigim kadar ilgi gordum :) Neredeyse alisveris merkezinde doguracaktim, o derece gezenti oldum ciktim.
Simdi heyecanimiz bambaska! Benim bebegim dogacak kismetse :) Oyle cok merak ediyorum ki onu, oyle cok seviyorum ki… Muhtemelen su anki sevgim dogumdan sonra kat be kat buyuyecek..  Allah herkese bu duyguyu nasip etsin insallah :)
Haberlerimizi Hersheyler teyzemiz verecek, takipte olun bizi :)
Dualarinizi eksik etmeyin benden.. Hepinizi kocaman opuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder